Alla inlägg den 20 februari 2007

Av Suss - 20 februari 2007 22:53

Woho! Nu har jag väntat i två veckor...äntligen ett nytt avsnitt av Prison Break som jag ska se. =) Blev tipsad om ännu en annan serie häromdagen, "How I met your mother", som skulle vara rätt rolig. Ska kolla på första avsnittet av det någon dag då jag får tid. Pussen

Av Suss - 20 februari 2007 21:43

Känns som att det kommer bli mycket jobbande denna vecka...4 av 5 dagar. Idag var jag och gick bredvid Jens igen, eller idag blev det väl snarare så att han gick med mig för jag fick ju köra den där stora postbilen. ;) Lite läskigt att backa faktiskt, med ett sådant stort schabrak, men det gick bra så jag hoppas det kommer att fortsätta göra det. i övrigt var det inga problem att köra. =) Imorrn ska man ut och svänga själv så innan jag åkte hem så stannade jag hos pappsens kusin och plockade upp en karta över Sundsvall med omnejd. Kan definitivt behövas imorrn. Men gud så hon pratade, tror nästan jag blev kvar där i en timme... :SNu...ja nu ska jag nog ta och plugga lite kanske...Har inte nått mitt dagliga mål ännu. Men har inte planerat att bli uppe så länge som till 2.30 i natt som det blev igår av en viss anledning.

Av Suss - 20 februari 2007 15:27

Jajjemen, men ska snart åka...om ca 20 minuter. Jobb mellan 17-21. Jag och Jens bestämde att vi skulle åka lite tidigare och stanna på Sibylla på vägen och ta en burgare. Orkar ju liksom inte laga mat. ;) Fram till nu har jag suttit och pluggat lite, småsegt vill jag säga. Sedan ringde jag till en släkting och frågade om hon kunde fixa en bra karta över Sundsvall, hon jobbar ju med såndant så ikväll ska jag svänga förbi där och hämta den. Nice nice! Nu måste jag bara hitta en bra karta över Timrå också.

Av Suss - 20 februari 2007 12:59

Nu blir det Motala v.10 Bokade tågbiljetter imorse. =D Ska bli så kul. Nu måste man ju bara komma på något bra att köpa till kussen när hon fyller år. Alltid lika dålig fantasi. Nyss skrev Camilla att hon kanske ska till Sundsvall nästa vecka så man kanske får träffa henne för första gången på 2-3 år... Det skulle vara kul! =)Nu har Angelica kollat igenom min uppgift så vi ska kika lite på den och rätta till lite. Ha det gott!

Av Suss - 20 februari 2007 01:43

Klockan börjar närma sig läggdags... Känner mig inte så fruktansvärt trött faktiskt, men kan ju bero på att jag somnade på soffan. *huhu* Ska sitta och tjöta lite med en viss söt person innan det blir dags för sängen. Natti på er!Pussen

Ovido - Quiz & Flashcards