Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Suss - 23 februari 2007 23:49

För er som vill gå ner i vikt...dra ut en visdomstand. Det perfekta sättet att svälta sig själv. En sak är då säkert, jag skulle då aldrig klara av att vara med i Robinson. Kom hem ganska nyligen och på vägen till min port såg jag några som gick med typ dricka från Max/Sibylla eller liknande och gissa vem som blev sugen på hamburgare, bara för att hon inte kan äta. Man vill ju äta precis allt som man inte kan äta. Nu har jag försökt att trycka i mig en macka men det är banne mig inte lätt då man knappt kan gapa!Slutade jobbet typ 19.45 idag, sen åkte jag till faster och kollade på Let's dance. Hur tråkigt är det liksom inte att sitta ensam hemma och glo? Nu tror jag att det blir ett avsnitt av "How I met your mother", sedan sängdags. Känner mig faktiskt ganska trött nu...Bye

Av Suss - 23 februari 2007 15:50

Nu har jag hunnit med att både städa och duscha och om 40 min är det dags att fara och jobba. Idag blir det jobb i mysbyxor, lite lyx måste man väl få ha på en fredag? ;) Skämt å sido så har jag inte fått mina arbetsbyxor än, de jag fick prova var en storlek för liten, och jag vill inte skita ner ännu ett par jeans. That's the reason...

Av Suss - 23 februari 2007 13:21

Klev upp kl. 10, tog ett glas nyponsoppa till frulle och satt mig i soffan och började plugga. Och sedan dess har jag pluggat. Ont i min käft har jag också, men det hjälps ju inte att ta en Ipren heller... Men det är väl bara bra att jag har ont så att jag inte babblar så mycket. Malin och Jonna frågade vad som hänt med mig när de var här, jag var så tyst. *huhu* Själv tycker jag inte att jag babblar så förfärligt mycket faktiskt. Men de har tydligen inte samma syn. ;) Jonna ringde mig igår kväll efter att hon frågat om jag kunde prata. *asg* Blev ju en 40 min i tele igen då. Tiden går fort när man har roligt. Hon garvade bara åt mig när jag själv garvade och sa "aj aj". Gör så j**la ont. Ser fortfarande ut som att jag stoppat in en pingisboll i kinden, bara för skojs skull sådär... Ser väl kanske inte riktigt normalt ut... och jag som ska jobba ikväll och träffa kunder. Vad ska de säga då? *asg* Jaja, det ordnar nog sig men känner mig faktiskt inte alltför motiverad till att jobba, för det första för att jag har ont och för det andra för att det är fredag. Men ska försöka bli klar tidigt. Hoppas på att det inte blir så många paket att köra ut, eller att de paket som ska levereras inte ska levereras alltför långt ifrån varandra. Har t.ex inte någon lust till att åka ut till Matfors eller Njurunda idag.

Av Suss - 23 februari 2007 00:32

Nu har man suttit och pluggat mer eller mindre konstant sedan kl. 18 så nu är det dags att gå och lägga sig. Vi får se hur pass bra det går att somna nu när man har sovit tre timmar under dagen... :S Har precis sköljt munnen med nåt bakteriedödande shit, eftersom jag ska undvika att borsta tänderna. Nu ska jag bara stänga av datorn, släcka ned och sedan gå och lägga mig i mitt svala sovrum. Så fort man kommer in där om kvällarna ställer sig alla hår på kroppen. Jag som tycker om värme. Vet inte om jag berättat detta men jag tog temperaturen i min garderob som är längst ut mot parkeringen för några veckor sedan. Det drar jättemycket där så det blir svinkallt i garderoben, den gången var det 12 grader. Så ni kan ju själva tänka er hur det känns att ta på sig kläder direkt från garderoben om morgnarna. Burr känns det!Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards