Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Suss - 4 februari 2007 22:59

Har varit med Jens från kl. 14 till nyss då jag kom hem ungefär. Innan det så var jag så duktig att jag nästintill skrev klart "målen för mitt eget lärande". En jävel på att ordbajsa kan jag lugnt säga. Blev nästan en hel sida.Jens kom i alla fall hit till mig för att kolla på skidskyttet. Sen efter det så kollade vi på lite film från när jag var liten. Fan vad jag garva. Kan fortfarande se att några egenskaper från då man var 5 år fortfarande sitter i. ;) Vilken chef man var! *huhu* Jag kan ju lova både Jonna och Mallie att de kommer få sig ett gott skratt. Jag som var så blyg när jag var liten men det kan man faktiskt inte tro om man kollar på en del av de där filmerna. =) Klockan drog iväg och vi blev hungriga så vi tog oss en promenad tiill Hemköp och köpte ingredienser till tacos. Lika smarry som alltid. Senast jag åt tacos var nog när Jonna och Mallie var här sist, d.v.s i slutet på november. Vid 19-tiden drog vi iväg till Jens place. Jag stal sisådär 1000 musikvideos. ;) Kan vara bra att ha när man har fest. ;) Men brudarna tycker väl som vanligt att jag är nuts. =) De trodde inte ens på mig när jag sade att jag inte brukar moppa golvet utan stå på knä och torka. Visserligen jobbigare men det blir faktiskt också renare. Jag och Jens gluttade även på en film, en som hade premiär i fredags faktiskt, Natt på museet. Vi personligen tyckte ju inte att det var någon film värd att se på bio i alla fall. Men den var inte helt dålig heller. Jaja, nu ska jag sätta igång med att rensa lite på min externa hårddisk. Börjar bli lite nervös över jobbintervjun imorrn också men det ska nog gå bra. Jag kommer ju vara lika mycket mig själv då som jag alltid är. =)

Av Suss - 4 februari 2007 13:01

Nu är halva mysteriet löst i alla fall. Det visade ju sig att min brorsson bytt mobilnummer såklart så inte konstigt att det var en tjej som bubbla. Men hon var i vilket fall som helst inte särskilt trevlig. Och varför kan folk som byter nummer inte meddela om det? Gaahh!Nu har jag varit duktig och torka golvet. Om en timme är det dags att kolla på damernas jaktstart i skidskytte. Hoppas självklart på guld för ACO. =) Kanske blir en promenad med hamstern sen också. Och sedan får jag ju inte glömma bort att jag har lite plugg att göra också. Skriva "egna mål för mitt lärande". Inte så kul men går nog rätt fort om man vet vad man vill lära sig. ;)

Av Suss - 4 februari 2007 11:10

Imorse kl 7.48 fick jag ett konstigt sms från vad jag trodde var min brorsson eftersom det var hans nummer enligt kontaktboken. "Vem fan är du?" stod detoch svarade "Susann, din faster". Sedan fick jag svar igen "Va?". "Ja du frågade ju vem jag var och jag är Susann", skrev jag sedan. Efter 5 min ringde det från dolt nummer... Jag kan inte påstå att jag kände igen rösten, men det lät inte som min brorson utan som en tjej...."Vem är du? Varför har du sms:at mig?",frågade hon. "Vem är du själv?", frågade jag och sedan la hon bara på luren. Jävla pucko säger jag bara. Jag har inte ens skickat något sms till det där numret. Detta är och förblir ett mysterium, nu måste jag fråga om min brorsson har bytt mobilnummer också.

Ovido - Quiz & Flashcards