Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Suss - 8 februari 2007 23:58

Nu sitter man och slänger i sig en kvällsmacka och lite oboy...jo det är faktiskt både min och Malins favvodryck, i alla fall till frulle. *huhu* Smarry är det i alla fall.Väntar på att kussen ska bli redo för att köra en omgång betapet, eller kanske två... Vi får se. =) Dags att hon börjar vinna över mig nu för jag är fortfarande obesegrad i matchen mellan henne och mig.

24

Av Suss - 8 februari 2007 22:30

Jonna...en månad kvar till du blir tant! ;) *asg*Miss u so much...

Av Suss - 8 februari 2007 22:19

Ojsan hoppsan, det blev en timme i tele med Ballie. Att vi alltid ska komma in på det där ämnet. *huhu* Hälften av tiden gick väl åt till det. ;) Men alltid lika roligt att snacka om det med Mallie för det blir liksom så groose ibland. Jag har börjat fundera över vad jag ska göra i helgen och har kommit underfund om att jag måste åka ut till mina päron. Är två veckor sedan jag var där nu, har ju inte ens sett hur det ser ut sedan den nyrenoverade hallen blev klar. På lördag ska jag även följa med lillebror och kolla på en lägenhet. =) Ska bli skoj. Kan fortfarande inte se honom flytta hemifrån. Han skulle ju bara veta vilket lyx det faktiskt är att bo hemma, även om det är hur skönt som helst att ha något eget. Ingen som tjatar på en och säger att man måste göra saker.

Av Suss - 8 februari 2007 19:29

Såg nyss på senaste utkomna avsnittet av One tree hill. Såå bra! Nu får man vänta en vecka till innan man får se nästa. Men då blir det till att se det med Jonna och Mallie. =) Och nu har jag ju inte något Prison Break avsnitt kvar heller. Och knappt något kvar att plugga heller... Vad ska jag ta mig till? Vad tragisk jag är!! *asg*Love...

Av Suss - 8 februari 2007 15:40

Mer spännande får man ju leta efter... Man kan ju fan inte sitta still... Har kollat på mixad skidskyttestafett och det blev guld för Sverige. =) Helt sjukt! Jo jag vet...nu kom sportnörden fram igen... *huhu*Hörs och störs. Ska väl snacka lite allvar med den där Malin som tjatar så hemskt. ;) Störde mitt uppe i skidskyttet. ;) But I love her anyway.

Av Suss - 8 februari 2007 12:11

Sant som det är sagt. Det gick bra och jag skulle höra av mig till veckan om jag fortfarande är intresserad. Det kändes som att denna intervju slog den i måndags med hästlängder i seriösitet. Nää, vad sägs... Man kanske skulle ta tag i skolarbetet nu så man blir klar.

Av Suss - 8 februari 2007 09:51

Snart ska man iväg till stan och arbetsintervjun...vill inte ut i kylan. Kommer ju frysa arslet av mig. Tycker inte om när det är så här kallt. Nu ska jag gå och borsta tänderna och blåsa håret torrt.

Av Suss - 8 februari 2007 00:54

Då har man sett ikapp i Prison Break. Nu är det dags att gå och lägga sig. Anställningsintervju imorrn/senare idag. Får se hur det går...Good Night!6 dagar kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards