Alla inlägg den 11 februari 2007

Av Suss - 11 februari 2007 22:13

Nu har jag suttit och bläddrat i ett fotoalbum och hittat bilder på mig från när jag var liten. Hittade också en massa kort från fotograferingar man gjort på dagis och lekis som jag skannade in på datorn. Mallie ville ju se. ;) Man var ju ändå rätt söt när man var liten även om man inte är det nu. *huhu*

Av Suss - 11 februari 2007 21:22

Jajjemen, då har man planterat om blommorna också. Känner mig riktigt stolt över mig själv och jag hoppas för all del att de blev glada för jag slet som ett djur!! Nävars! *huhu* Vi får se om de dött inom en vecka eller om jag gjorde ett bra jobb. *asg*Nu har jag även beställt en sprillans ny mobil! Jonna sa att hon inte blev särskilt förvånad. ;) Så inom en vecka ska man väl ha fått hem sin Sony Ericsson W810i. Lär ju funka bättre än den jag har nu och det är huvudsaken. =) Nu ska jag prata lite med Mallie tills hon ska lägga sig. Har inte blivit så mycket prat med henne idag. =(Puss

Av Suss - 11 februari 2007 16:45

Så impulsiv som är så blev det hastig hemåkning från mamsen och papsen så att jag skulle hinna ut till Birsta innen elektronikaffärerna stängde. Fick hastigt för mig att kolla på en ny mobil. Men hittade dessvärre ingen jag hade råd med just idag men visar det sig att jag får jobb typ imorrn så blir det troligen mobilköp denna vecka. Riktigt vad har jag inte bestämt mig för ännu...Nu är det strax dags för käk och sen blir det väl typ omplantering av blommor...*suck*

Av Suss - 11 februari 2007 14:01

Är såå imponerad av Anja, 3 tävlingar, tre GULD och den första i världen som tagit guld i samtliga discipliner under VM-tävlingar. Slutar väl med att det blir guld i slalom och storslalom också. Skulle ju inte sitta helt fel! =) Sedan får vi ju inte glömma Patrik Järbyns brons också. =) Idag gick jag en sväng till farmor och hamnade kvar där i 45 min p.g.a hon inte kunde sluta babbla. Så jag fick stressa hem till mamsen och papsen så att jag skulle hinna hem till störtloppet.Nu ska jag alldeles strax klättra in under trappen och försöka att inte fastna i någon råttfälla...ska nämligen leta fram lite blomjord så att jag kan planera om blommorna hemma. Vissa av dem skulle nog må bra av det... Blir väl en inte alltför trevlig söndagskvällssyssla.

Ovido - Quiz & Flashcards