Alla inlägg den 18 februari 2007

Av Suss - 18 februari 2007 13:03

Nu ligger de och sover igen...fortfarande. Är väl bara jag som är den hyfsat pigga här i gänget. Gårdagen bestod i alla fall av party!! Vi satt hemma och groggade fram till 23 ungefär sen tog vi en taxi in till Aveny men vi gick ner till O'learys sedan då bandet kom och spelade inte alltför bra musik...åtminstone inte musik i vår smak, då det handlar om party... I och för sig kan jag ju inte påstå att det var så mycket bättre musik på Lerran heller, ganska segt i början men det blev bättre framåt slutet, som vanligt då. Vi var väl tillbaka hemma någon gång mellan 3.00-3.30 sen blev det soooova. Idag är det sista dagen de är här...de åker hem imorrn bitti 8.30 =( Jag förstår inte var tiden tar vägen, känns som att det skulle ha kunnat vara onsdag i förrgår. Det värsta nu är att jag inte har en susning om när jag får träffa dem igen, nu när jag inte bara har plugget att sköta, utan även ett jobb... Men Jonna kommer väl troligen upp ganska snart i alla fall. ;) Däremot Malin...det blir en annan fråga. Är grymt sugen på att åka nedöver v.10 då det är sportlov här och Jonna fyller år. Har en uppgift om mobbing som ska göras men kom ju helt plötsligt på att den kan jag ju inte påbörja v.10 då skolorna har stängt. =) Fan va nice! Varför har jag inte tänkt på det förut?? Man kanske ska ta sig en trip nedöver då, får se om mamma och Chricke fortfarande ska åka, så kan man ju kanske få sällskap ner i alla fall. Är ju jäkligt tråkigt att åka tåg själv kan jag säga. :PMen hur det än är så kommer jag sakna de två redan från imorrn...

Ovido - Quiz & Flashcards