Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Suss - 2 februari 2007 21:43

Var och köpte kabelkanaler idag så har hållt på att jävlats lite med dem. Kan ju inte ha en massa kablar till högtalare och grejer synliga. Sen blev det Let's dance och nu sitter man och väntar på avgörandet.En skön låt som jag fastnat för idag...Evanescence - All that I'm living for. Kan väl säga att att allt jag lever för är mina älskade vänner. Ni vet vilka ni är...

Av Suss - 2 februari 2007 12:33

Nu har man varit vaken i två timmar. Sovit typ 10 timmar inatt, var ett tag sedan jag gjorde det sist. Var himla trötter igår kväll så gick och la mig före 24 till och med. Vågen för mig!Inatt hade jag verkligen en knäpp dröm. Fattar inte att jag ska drömma om den där människan men om vad jag drömde får bara vissa ta del av för det är långt ifrån något som alla ska få höra. ;) Nästan så man skäms! *asg*Nu håller jag på att tvätta och ska alldeles strax försöka skriva intervjufrågor med Angelica till intervjuerna som jag förhoppningsvis får göra till veckan. =) Bara den där läraren hör av sig så att det blir bekräftat. Hatar att vänta...Funderar även på vad sjutton jag ska hitta på i helgen. Fest blir det garanterat inte, det har jag inte pengar för. Mina girls kommer ju om mindre än två veckor och då kommer det bli pengar som flyger iväg fortare än man hinner blinka...Bio, ut och äta, bowla, hockey och vem vet vad mer det blir som vi hittar på.Men nu blir det plugg och nedspringningar till tvättstugan lite då och då.Later...

Ovido - Quiz & Flashcards