Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Suss - 16 februari 2007 10:40

Blev inget bloggande igår så skriver idag istället. Brudarna ligger fortfarande och sover... De där två skulle kunna sova hur länge som helst de. För Malin har det blivit 12 timmars sömn nu för hon som en 2-3 timmar på soffan igår också då jag och Jonna kollade på Stay Alive och Grogg. Gårdagen bestod i alla fall av shopping i Birsta...eller shopping för Malin i Birsta kan man väl säga. ;) Jag köpte inget och Jonna, ja för hennes del har det ju inte kommit något Gina Tricot dit än som hon kan spendera pengar på. Men det kommer det också så hon ska inte behöva vara orolig. *huhu*Sedan for vi och handlade, på ICA såklart, förbjudet och handla någon annanstans med Jonna. Blev rätt dyrt men nu har vi käk för hela helgen, alkohol plus att jag köpte hårfärg.Väl hemma igen fixade vi tacos till käk, sedan kollade vi på lite film från när jag var liten. *asg* De tyckte jag var lite elak och alltför bestämmande över min lillebror. ;) Därefter blev det blondering av mitt hår men inte riktigt så ljust som vi tänkt oss så det blir mer färgköp idag och sedan hoppas jag att vi får till det. Nu ska jag se om jag kan väcka lite liv i mina kära vänner här...klockan börjar faktiskt närma sig 11 och vi ska på stan idag, sedan kl. 18 blir det bowling och efter det har vi bokat bord på Bite Line. Känns som att det finns en risk för att det ska bli en dyr dag... Precis som gårdagen...Hmm.

Ovido - Quiz & Flashcards