Alla inlägg den 3 februari 2007

Av Suss - 3 februari 2007 22:01

Ja, då har Melodifestivalen dragit igång...positivt på så sätt att man har något att roa sig med då man sitter hemma ensam en lördagkväll, som ikväll, och inte riktigt vet vad man ska hitta på. Var tvungen och springa på affären och inhandla lite godis innan. Har inte köpt/ätit godis på evigheter känns det som. Har blivit riktigt duktig på att hålla mig ifrån sådana gosaker. =) Bra att Anna Book gick vidare men däremot tycker jag väl att en mer schlageraktig låt än Tommy Nilssons hade kunnat gå direkt till finalen i Globen.

Av Suss - 3 februari 2007 16:00

Dagens motto är "Damer är BÄTTRE än karlar". Fått flera bevis på det idag. ;)

Av Suss - 3 februari 2007 15:44

Det är då konstigt vad partylåtar har stor inverkan på en...nu blev jag riktigt partysugen men måste ju spara på mina pengar till brudarna kommer. =( Det är prio nummer ett.Tråkigt att städa. Sedan hamnade jag framför skidskytte-VM, blev en riktigt spännande historia. Att ACO skulle ta medalj var ju kanske inte en särskild sensation men att Helena Jonsson skulle bli 4:a var däremot något man inte förväntat sig. Riktigt kul. Och det hade ju gått bra även för herrarna. Imorrn måste jag ju såklart se jaktstarten då. =)

Av Suss - 3 februari 2007 14:15

Nu har jag jävlats klart med alla kabelkanaler. Blev riktigt bra men mina händer är lite ömma. Ska fortsätta med grovstädning i hela lägenheten. Så sen kan man förhoppningsvis känna sig nöjd ikväll. Blev ju inte riktigt så att det blev så mycket städning igår som jag hade tänkt mig. Men men...måste ju ha något att göra på en lördag också. Later...

Av Suss - 3 februari 2007 10:10

Jag kan slå vad om att jag och Mallie vaknade precis samtidigt idag. Höjden av soulmates kan man väl säga. *asg*Drömde skumma grejer också...bl.a. om mina köksblommor men även att Jonna var med barn och skulle göra ultraljud i ett UFO.

Av Suss - 3 februari 2007 01:08

Yvonne, Beatrice och Britta. Vilket gäng! *asg* Always...and forever. ;)

Av Suss - 3 februari 2007 00:24

Har fipplat med det mesta ikväll...Var nyss ute på first class och äntligen hade specialpedagogikskonferensen kommit, efter att vi väntat på den sedan i måndags. Man blir lycklig över lite...Tro det eller ej men jag börjar faktiskt bli lite trötter. Man kanske skulle ta och sussa snart? Sådant som visar sig.

Ovido - Quiz & Flashcards