Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Suss - 22 februari 2007 19:58

Jag blir så besviken... Nu har jag sett det senaste avsnittet av One tree hill och det ska ju alltid sluta sådär, och alltid sluta när man vill att det inte ska sluta. Gaah!Nu ska jag fortsätta plugga...vad det nu leder till.

Av Suss - 22 februari 2007 18:17

Känns som att jag inte gjort annat än att plugga och sova sedan jag kom hem imorse efter 9. Lika bäst att fortsätta med pluggandet nu så att man slipper sitta en massa i helgen. Inte så trevligt. Sedan ska jag kolla på One Tree Hill. Blev att jag jag började babbla med Malin sedan och sen ringde jag upp henne och då blev man fast i tele i 45 min. Som vanligt blev det ju en massa garv, går ju liksom inte att hålla sig, men guuud så ont det gjorde i min högra käke. Även att jag satt och bläddrade lite i tisdagstidningen imorse och hittade på en bild, vad vi tror är Mallies ragg sen i lördags då vi var ut. *huhu* Vilket sammanträffande liksom. ;) Men cute var han ju, måste jag ju säga... ;) Take care gott folk, jag ska aj ajja vidare...

Av Suss - 22 februari 2007 15:19

Nu har bedövningen gått bort...lite ont gör det men det är bara att härda ut. Innan jag tog en Ipren strax efter 10 så kunde jag knappt vara uppe och gå, mådde illa och det var nästan så att det svartnade för ögonen så jag fick allt gå och lägga mig igen. Nu har jag väl sovit tre timmar kanske...Upptäckte att jag inte hade varken blåbärs- eller nyponsoppa hemma så då var det bara att ge sig iväg till affären, ute i snöovädret. Har snöat hela dagen... *suck*Snart är det dags för nyponsoppa, första gången jag äter sedan frukosten före kl.7 imorse. Får la se hur pass bra det mättar. Ska nog göra som Malin, kolla på Oth nu.

Av Suss - 22 februari 2007 09:18

Då var den där nedrans visdomstanden utdragen och sedan var man även 1500 spänn fattigare. Var riktigt obehagligt när han borrade bort bit för bit och plockade bort. Usch! Jag var ju ett specialfall typ. ;) Dels för att tanden växte horisontellt, dels för att det var väääldigt trångt. Och hur mysigt var det inte att få tandköttet som han skar upp ihopsytt igen? Nu skrämmer jag säkert er... *huhu* Väntar bara på att bedövningen ska gå ur nu så man får världens värk. Var in på apoteket och köpte både Ipren och Alvedon som jag ska varva med. Sedan behöver jag typ inte borsta tänderna på en vecka utan ska skölja munnen med någon speciell munskölj som man ska använda efter s.k "operationer". Återbesök måndag den 5:e mars. Lite uppsvälld i högra kinden, får se om det blir värre ju länge tiden går. Vem vet, man kanske får blåmärke... Vill jag ju inte ha när jag ska till skolan till veckan...i och för sig inga hottisar där men ändå. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards