Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Suss - 1 februari 2007 20:47

Jag tror att jag funnit "the love of my life". Har aldrig tidigare träffat någon som jag verkligen känner att jag kommer dela hela mitt liv med. *asg* Du vet vem du är! ;) Love you, always and forever! Haaahaaahaaahaaa...

Av Suss - 1 februari 2007 18:02

Wohoo! Äntligen har jag fått hemmabiohögisarna uppsatta på väggen. =) Lillebrorsan kom hit efter jobbet och hjälpte mig...hade jag haft en Hilti-slagborr hade jag nog klarat av det själv men känns lite tufft att behöva paya 4000-5000 för en sådan. Idag har mamsen och papsen blivit uppsagda från jobbet. =( De tillhör ju de 180 anställda som blir arbetslösa p.g.a nedläggningen av Wifsta varv. Tråkigt. Får hoppas de hittar något nytt jobb. Jag har ju fått två erbjudanden på två dagar så det ska väl inte vara helt omöjligt, även om de har åldern emot sig, som då inte jag har. Nu ska jag ta och fylla magen med lite mat... Med vad blir en annan fråga, alltid lika spännande. Har varit hungrig sedan jag kom hem från skolan vid 12.30

Av Suss - 1 februari 2007 14:50

Ojoj, blir ju nästan imponerad av mig själv. Nu har jag ringt samt mailat om intervjuer med ett barn, barnets förälder samt barnets lärare. Ställer läraren upp så är det problemet löst! =) Tänkte ju inte ta tag i detta förrän imorrn men är man effektiv så är man. ;) Imorrn ska i alla fall jag och Angelica göra intervjufrågor tillsammans för denna uppgift. Sen blir det hårdplugg till veckan med studiegruppsuppgifter samt denna individuella uppgift.

Av Suss - 1 februari 2007 14:10

Värst vad poppis man blivit på arbetsmarknaden. ;) Nyss var det ännu en som ringde och hade ett jobb på G så om det inte blir något på måndag så skulle jag höra av mig dit! =) Gött!

Av Suss - 1 februari 2007 12:47

Äääntligen är skolveckan över, överlevde denna vecka också. Nu ska jag försöka plugga bort alla uppgifter så att de är klar den 14 feb då Jonna och Mallie kommer. Sedan har jag bara en tunnare kurslitteraturbok att läsa igenom under v.8 till ett seminarium. Ska nog gå! =)

Ovido - Quiz & Flashcards