Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Suss - 14 februari 2007 22:32

Nu har jag gjort allt som jag planerade inför kvällen och nu sitter man här rastlös och väntar. Ska väl åka och hämta dem om ca en timme. Får väl ta och glo på TV eller nåt. Synd det alltid bara ska vara en massa skitprogram.

Av Suss - 14 februari 2007 19:55

Nu har jag fått min nya mobbe! Hittills verkar den kanon! =) Nu har brudarna suttit på tåget i två timmar snart, vilket bör betyda att de är i Stockholm strax. Nu suga lite damm...inte för att det finns så mycket i alla fall... Ska stryka lite kläder sen också. Och duscha.Räkna inte med att det blir så mycket bloggskrivande när brudarna är här...ha överseende med det. Ciao

Av Suss - 14 februari 2007 13:59

...som jag längtat efter de senaste 6 veckorna... Idag kommer de äntligen! =) Imorse blev det uppstigning kl. 8.00 och tro det eller ej, jag kom upp den tiden också, utan att vara särskilt trött. Det första jag gjorde var att börja sortera smutskläder, blev bara tre maskiner idag som tur var. Vid 9 gick jag ner till apoteket för att köpa Oleum Basileum men det fanns inte så får ta det sen när jag ska in till stan med brorsan. Idag känns det ändå inte som igår med förkylningen...den kanske har stoppats upp? Får hoppas på det. Vaknade inte med halsont, däremot var jag lite täppt i nosen men inte nu längre. Studiegruppen kom kl. 10 och nu har vi gjort klar den sista uppgiften. =) Känns bra så jag kan ta ledigt till måndag nu, allt enligt planering. Rätt var det var, under tiden vi satt och pluggade, så ringde det på dörrklockan och jag tänkte ju "Vem kan detta vara?". Jo det var blombudet som kom med jättefina rosor åt mig...självklart från mina två underbara vänner. TACK! Älskar er! Ni är så söta så...Nyligen har jag diskat upp efter fikat med studiegruppen och strax tror jag att jag ska börja rensa lite musikvideos igen...så att det blir klart någon gång.Glad alla hjärtans dag till er alla!Pussen

Av Suss - 14 februari 2007 00:41

Nu har jag skrivit ned intervjun på datorn och förberett det bästa jag kan till imorrn så nu ska de inte behöva klaga. Lite överambigös ibland. Och trött som tusan blev jag. Jonna hade lite problem med att få plats med all packning i sin väska, och om det är den väska jag tror att det är så är den inte i minsta laget, men heller inte i det största. Slutade med att hon skippar att ta med sig sin handväska och ska låna min. Fick visa upp den i camen för henne. *huhu* Hittade en himla massa skoj grejs i den. *asg* Bl.a en kam jag letat ett bra tag och inte haft en aning om vart den varit. Sen hittade jag lite mer saker som jag inte kommer gå in på här. Bara Jonna som vet! *asg*Nu har jag proppat i mig en Ibu...Metin och ska bara borsta tänderna sedan sova. Blir ganska tidigt även idag. Och imorrn kommer mina älsklingar!!! Längtar sååå! =) Uppstigning kl. 8 för att kl.9 kila de 300 meterna jag har till apoteket och köpa lite Oleum Basileum. Funkar susen mot förkylningar. ;) Stackars tjejer som får stå ut med den doften från min kudde hela nätterna sedan. *huhu* Men å andra sidan ska de vara glada över om det hjälper till och stoppar så att inte förkylningen bryter ut på riktigt. Vem vet...man kanske vaknar imorrn bitti och har ont i halsen och är täppt i nosen? Just som det känns för tillfället skulle jag inte bli chockad... =(

Ovido - Quiz & Flashcards