Alla inlägg den 10 februari 2007

Av Suss - 10 februari 2007 22:53

Jag blir galen. Mobilen jag fick av brorsan när han köpte ny är helt koko. "Precis som ägaren till den", som Malin sa idag. Måste ta och köpa en ny, synd bara man inte har pengar till det. Är ju åtminstone tur att jag behöll min lilla "partymobbe" när jag fick brorsans och att jag inte sålde den. Annars hade man inte haft någon normalt fungerande mobbe i dagsläget. Problemet med denna som iaf är i funktion är att den är så irriterande. Om det blir köp av något så blir det en Sony Ericsson, trivdes rätt bra med min V800 som jag hade förut, förutom att den var lite stor för min smak.Jag börjar faktiskt bli trött, men kanske mest beror på att det inte finns en själ som försöker hålla mig vaken. Jonna glor, vad jag tror, på någon film på TV:n och Malin är hos Evve och pusslar. Och själv sitter man här tillsammans med brorsan i brorsans rum och lyssnar på ljuva stämmor av Wormsskrik i bakgrunden av min egna musik. Är det inte underbart så säg! Eller inte...

Av Suss - 10 februari 2007 22:04

Har man sett jaa... Tyckte det faktiskt var lite roligt att det var en riktig outsider som gick direkt till finalen i Globen. Inte så ofta det händer utan folk har ju för vana att rösta på alla kändisar.

Av Suss - 10 februari 2007 16:36

Sitter och har halvtråkigt hos päronen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer än att stjäla godis av brorsan. ;) Kan ju inte påstå att jag sitter varken ergonomiskt eller komfortabelt. That's for now...snart mat låter det som inifrån köket. Har inte ens koll på vad det blir...Illa!

Av Suss - 10 februari 2007 12:43

Vill ju göra tattoo nu jag...här ska saker och ting ske snabbt ska ni veta. Kan inte vänta med något, både Jonna och lillebrorsan är likadana så det ligger ju helt klart i släkten. Men vi får la diskutera det där och komma överens om ett ställe när brudarna kommer.

Av Suss - 10 februari 2007 10:26

Hade ställt klockan på 11 men vaknade visst en timme tidigare... Undra om man ska ta med sig datorn till mamsen och papsen? Btw...min dator har blivit snäll igen! =) Han steker inte sig själv så att han dör av brännskador och hans fläktar behöver inte jobba övermäktigt mycket heller och som på köpet är han tyst, han behöver inte skrika på hjälp mer!Nu blir det disk, sen dusch och slutligen lite groose snack med Mallie. ;)

Av Suss - 10 februari 2007 01:12

49 min + 1 timme är så länge jag suttit i tele med Jonna idag. Observera att det är i två omgångar. Skulle ju bara berätta en kort rolig sak, om de där speciella mailen jag fick av han som troligen ska köpa min CD-spelare imorrn, men så kom vi in på flytt, jobb, koftor, jeans och allt vad det var. Var ju tvungen att berätta för henne att jag gjorde en stor bedrift igår. Hamnade ju på Lee Store där det var rea på MASSOR med jeans, bl.a jeans för 199 kr och 299 kr. Att jag inte gick ut från butiken med en eller ett par nyinköpta jeans, ja det hör väl inte till vanligheterna, speciellt inte om jag har pengar för det. Nu hade jag ju å andra sidan inga pengar men 200-300 kr skulle jag ju lätt kunna flänga iväg om jag känner att det ändå var värt det. Sedan får man helt enkelt ta konsekvensen av det...d.v.s. att snåla som fan med annat. Vågen för mig!!Men nu är det nanna-kudd-time för mig. Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards