Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Suss - 19 februari 2007 22:22

Glömde ju säga en sak! =) Imorrn bokar jag nog tågbiljett till Motala den 8/3...på Jonnas födelsedag. =) Sen blir det hemåkning antingen måndag den 12/3 eller tisdag 13/3...billigare på tisdag så det lutar åt det.Känns som att detta är den enda chansen till att komma iväg dit ner på mycket länge för det kommer vara ganska späckat i skolan framöver.

Av Suss - 19 februari 2007 22:17

Jens ringde mig vid 17 och frågade om jag kunde jobba. Han sa att jag troligen behövde gå med en dag extra för att hajja allt och klara mig själv på onsdag. Så det gjorde jag...trots att jag idag inte fick betalt. Men det känns som att det var bra att jag följde med idag, annars har jag nog stått där som ett frågetecken på onsdag. Har nyss käkat min middag, blev ju en aning sent då.Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen tror jag. Ska bli skönt.

Av Suss - 19 februari 2007 14:22

I don't know what to do. Skulle kunna se någon film men är inte värst sugen på det ändå. Har suttit och läst lite kurslitteratur till nu, sucks som vanligt. Och inte heller vill jag gå ut på någon promenad i detta snöväder. Jonna och Malin bör ju vara hemma snart, om en halvtimme i Linköping i alla fall. Får väl någon att snacka med på msn sedan i alla fall hoppas jag. Buuu!

Av Suss - 19 februari 2007 13:13

Av Suss - 19 februari 2007 12:47

Fyy och usch och blää! Det snöar för fullt ute och me not like. Jag vill ju ha sommar nu men jag får nog fortsätta med att drömma i några månader till som det verkar. Inte nog med att det snöar har jag grym träningsvärk i benen, särskilt det vänstra. Delvis kommer det från bowlingen i fredags och delvis från dansgolvet på lördagen. Det går la över, var ju inte ensam om att ha träningsvärk utan alla vi tre hade ju fått det. ;)

Av Suss - 19 februari 2007 11:51

Märkte att det var farligt att lägga sig i soffan och kolla på TV... Råkade visst somna och sova i närmare 2 timmar, men gött var det! =) Är ju inte riktigt normalt att kliva upp kl. 7 på morgonen tycker jag. ;) Men å andra sidan somnade man ju inte förrän kl. 1 inatt heller så. Fick nyss ett mms av Jonna, en bra bild på mig och henne. Men nu ska jag återta soffläge, vem vet, man kanske somnar igen? *huhu*

Av Suss - 19 februari 2007 08:55

Kändes såå tråkigt att komma hem igen efter att jag skjutsat Jonna och Mallie till tåget... :,( Nu får man finna sig i att ha dem på 55 mils avstånd igen...och det är tärt att inte riktigt veta hur lång tid det tar innan man får träffa dem. Vad ska jag göra här ensam hemma? Tråka ner mig i kurslitteratur och skoluppgifter? Har i alla fall haft roligt. =) Även om jag fått stå ut med "Jorå, så att e..." "Hörde du? *fniss*" typ 100 gånger om dagen. Vet bara inte var alla dagar tagit vägen, det var ju onsdag nyss... Men det är väl sant som det är sagt, att det går fort när man har roligt.Men men...nu kan man väl kanske börja räkna med en mer aktiv blogg än vad det varit i helgen. Har ju prioriterat annat än datorsittande i helgen som ni kanske förstår. M&J... Fan vad jag saknar er...REDAN!

Ovido - Quiz & Flashcards