Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Suss - 5 februari 2007 22:26

Nu har vi babblat tattoos i en timme och vi har fortfarande inte kommit på något bra ställe där alla kan ha den...Kan bero på att Mallie har tatuerat sig på alla bra ställen redan... Vi får se om vi kan enas tillslut eller om jag och Jonna som är tatueringsfria gör på samma ställe och Mallie på ett annat. Men vill ju att alla ska ha på samma så jobbar för det... Vem vet? Kanske är detta vad nattens dröm kommer att handla om?

Av Suss - 5 februari 2007 21:36

Nu har man ställt till så att man ska göra en tattoo också...Mamma och pappa kommer ju bli galen men det skiter jag fullständigt i. =) Mallie och Jonna som dragit med mig i detta och vem vill inte ha samma tatuering som sina två bästa vänner, som symboliserar vår vänskap? Det kommer ju alltid vara vi tre liksom, vad som än händer. Tatueringen vi ska göra är ju kanske inte helt förvånande "Always and forever".

Av Suss - 5 februari 2007 19:17

Bara man vill så går det. Nu har jag och Bengaa löst intervjuproblemet. ;) Och jag blev genast mycket gladare. Imorrn blir det i alla fall intervjuer. =) Och jag håller mitt tidsschema. Gött!Nu ska jag ta och diska lite och sedan rensa bort lite grejs från externa hårddisken som jag inte behöver. Sedan ska jag försöka kolla ikapp Prison Break. Over...

Av Suss - 5 februari 2007 16:35

Ja då har man varit på anställningsintervju och ja man kan väl säga att jag fick jobbet men tror nog att jag avstår det ändå, rätt dåligt betalt. Ska istället på en annan anställningsintervju på torsdag men mest av allt hoppas jag på ett ännu ett annat jobb. ;) Det som skulle vara det ultimata. Fick avslag från läraren som jag planerat att intervjua så det blir inget där. Jag blev lite förbannad då det faktiskt fanns godkännande av förälder. Men det löser nog sig. Man måste klara motgångar här i livet också. Det går inte alltid som på räls. Nu ska jag finslipa på "mål med mitt eget lärande" och sedan blir det käk.

Av Suss - 5 februari 2007 10:52

Jobbintervjun börjar närma sig och nervositeten kryper sig närmare inpå. Fast fortfarande inte värre än att skriva en tenta. ;) Blev säng rätt sent igår...Somnade väl inte förrän 03.30 fast och andra sidan låg jag och skrev en timme också. Vad? Ja det är sådant som visar sig framöver. ;) Just nu får det vara en hemlighet.Idag måste jag få tag i den där läraren som jag vill intervjua, får nog ta och ringa den där föräldern strax och höra efter numret. Annars kommer jag bara känna mig mer och mer stressad över det där och det vill jag ju inte. Vill ju ha det klart i slutet på denna vecka så mina planer följer schemat. Nu ska jag ta och stoppa i mig lite frukost, i övrigt är jag i ordninggjord för den där intervjun...om man bortser från håret då. Men det tar ju en minut.

Ovido - Quiz & Flashcards