Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Suss - 9 februari 2007 23:35

Nu sitter man och lyssnar på Ne-Yo - Time igen. Love this song...Har typ precis gjort klar diskussionen men jag har svårt att förstå varför man ska diskutera kring innehåll i en bok som handlar om barns problem och problemlösning när hela uppgiften gått ut på att ta reda på ett barns kompetenser. :S Skulle kunna diskutera mycket mer kring detta (helst utan litteratur) men det finns tyvärr inte mer plats för det. Snart ska jag och Jonna ta ett parti betapet igen, men nu ska jag se till att det är hon som åker på stryk och inte tar andra vinsten i rad här.

Av Suss - 9 februari 2007 20:48

Sitter och kollar på Let's dance nu! Fan Tobbe var ju grym! =) Har varit med brorsan och kollat på två lägenheter idag. En av intresse som han troligen kommer att buda på. Sedan får vi se vad som händer. När jag kom hem igen satt jag igång med diskussionen på den individuella uppgiften, kom in i ett flow där timmen innan Let's dance så nu har jag skrivit nästan en sida med litteratur endast tagen från en bok av två som vi skulle använda. Jag hatar när man har begränsat antal sidor man får skriva för jag brukar ha en förmåga att ordbajsa jävligt bra. Får leta upp något bra och skriva nåt fint på de ca 10 rader jag har kvar att utnyttja. Nu blir det soffan igen...

Av Suss - 9 februari 2007 15:08

Det måste vara något speciellt med den här dagen. :) Allt, förutom mitt pluggande, går som på räls. Men det ska vi nog se till att lösa ikväll. Nu är det en som vill köpa min cd-spelare också. :) Blir även en lägenhetsglutt med päron och lillebror om en timme typ så nu måste jag hoppa in i duschen.

Av Suss - 9 februari 2007 12:25

Jag säger då det...jag måste ha flyt som fan eller så har jag bara skrivit ett jävligt bra personligt brev. *asg*Nyss ringde de från Studentconsulting om det där jobbet jag helst av allt vill ha, så nu blir det telefonintervju på måndag. Gissa om jag är glad! =) Hela helgen räddad liksom. Wiee!Nu ska jag se på Anja och gänget, stoppa i mig lite frukost och sedan göra klar den individuella uppgiften.

Av Suss - 9 februari 2007 01:14

Grattis till första vinsten kuss! ;) Nu blir det sussa för mig så att jag orkar kliva upp och se på damernas kombination 12.15 samt orkar plugga och göra klar den individuella uppgiften imorrn. Sen kan jag lata mig bäst jag vill fram till tisdag då det blir en fältstudie. Nattii!

Ovido - Quiz & Flashcards