Alla inlägg under februari 2007

Av Suss - 25 februari 2007 18:21

Haha, nu har man fått Mallie att bli fast i How I met your mother också. *huhu*

Av Suss - 25 februari 2007 17:55

Har suttit och pluggat lite igen, skrivit lite stödord till redovisningen på onsdag. Nu är det middagstime. Satt och pratade lite med Danne, ett ex eller vad man nu ska kalla det...Hmm... Han hade varit ute och ätit igår med ett gäng polare och käkat pasta så jag blev ju sugen på det även jag. Nu blir det pasta och någon pastasås som jag hittade i skafferiet. Får se hur det smakar. Jag lär ju förhoppningsvis i alla fall få i mig maten och ännu bättre, bli mätt kanske. ;)

Av Suss - 25 februari 2007 12:36

Nu börjar jag bli riktigt bitter. Jag är så jä**la less på att bara ge och ge men inget få tillbaka. Just nu är jag bara så arg att jag till och med får tårar i ögonen. Tycker synd om dig Malin som får stå ut och lyssna på mina aggressioner men jag måste få ut det för annars kommer det bara bli värre. Tack Malin, för att du är en "riktig" vän, tar dig alltid tid till att lyssna, vad det än handlar om. Det är precis så en riktig vän ska vara! Jonna, du har tur som jobbar nu och slipper lyssna på mig just i detta nu...;) Men jag vet att du också hade lyssnat. Därför ni två är ovärderliga i mitt liv och jag kan skatta mig som världens lyckligaste som får ha sådana underbara vänner som ni. Puss

Av Suss - 25 februari 2007 10:15

Jag blir så less... Jag vaknade upp och kände ingen värk men så fort jag ställde mig upp och började gå så drog det igång, värre än vanligt. Inatt drömde jag att jag kraschade med bilen i världens isigaste kurva...men jag överleve... ;) Tyvärr. *huhu* Sen blev det någon skum dröm om fotografier också. Och sedan var det en dröm där Josse, hennes David och Johan på Mood var med av någon anledning. Skum dröm som vanligt...förstår liksom inte sammanhanget.Nu ska jag försöka äta lite frulle.

Av Suss - 24 februari 2007 21:38

Ja då har man sett melodifestivalen då. Och nu fryser jag som en galning. Och alvedonen som jag tog har inte haft någon större verkan.Undra vad man ska hitta på nu? Fortsätta surfa eller kolla på the O.C.? Det är frågan.

Av Suss - 24 februari 2007 20:00

Jag hade precis duschat och det var en halvtimme kvar till Melodifestivalen började så jag tänkte...ska jag ringa till Frida? Och det gjorde jag...la på alldeles nyss. Har ju inte hört ett knyst från henne sedan sist jag skickade ett sms till henne och det är ju en månad sedan nu. Det var ju klart att det bara var jag som ens tänkt på att **** ** ***.

Av Suss - 24 februari 2007 13:43

Tjobre!Nu har jag förberett allt inför skolan på måndag. Känns skönt! Bara att läsa på lite till redovisningar imorrn. Känns simpelt som vanligt. Hoppas man får träffa Camilla på måndag kväll. Skulle vara kul, troligen så blir det ju så. Hon skulle höra av sig... Kanske går vi ut och äter, vi får se vad som händer.Så Aftonbladet har skickat ut ungdomar att springa runt i trapphusen och sälja tidiningar nu också. Andra helgen tjejen är här och försöker sälja...Nu blir det total slappning resten av dagen, och Melodifestivalen ikväll.

Av Suss - 24 februari 2007 11:23

Imorse när jag låg halvvaken i min säng fick jag ett sms, förstod på en gång att det var Malin... "Upp och hoppa, jag har varit vaken sedan kl.8" Koko hon är. 5 min senare drog jag mig i alla fall upp ur sängen och tog en Ipren för värken. Sedan dess har jag inte gjort så mycket. Nu sitter jag och försöker få i mig kräm...svårt att få in skeden i munnen, får snarare suga in krämen. Snart ska jag plugga lite. Sedan bara ta det lugnt resten av kvällen. Kanske kolla på lite How I met your mother. Hmm...Btw Malin...Vi glömde visst att vi firade 8 månader igår. ;) Grattis till oss. *huhu*

Ovido - Quiz & Flashcards