Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Suss - 29 maj 2007 23:39

Så här ser man ut nu då...

Av Suss - 29 maj 2007 22:24

Vaknade av ett sms från Emeli på jobbet idag... "Idag kan ni, om ni inte har något typ passfoto, åka till terminalen och fotografera er". Jippi, precis vad jag orkade höra kl. 8.10 på morgonen. Somnade om efter mycket om och men och klev upp kl. 10, dödligt trött och med stor ångest. Efter frullen började jag titta över min diskussion och gjorde en del ganska stora förändringar efter att ha läst i studiehandledningen. Får ta tag i det sista imorrn. Kanske att jag och Angelica skulle träffas imorrn eftermiddag också. Vid 15-tiden bar det av till jobbet för the damn fotografering. Sedan till päronen. Fira papsen som fyllt år idag. Han blev nog ganska glad över cognacen även fast han inte ville att vi skulle köpa nåt. Vi satt och retade honom när vi åt...han ska göra tarmröntgen imorrn så han har inte fått äta något annat än flytande grejer som soppar o.s.v sedan i förrgår. Han var tydligen ganska hungrig och jag vet ju själv hur det är sedan jag hade mina halsproblem. Det värsta då var ju att jag faktiskt knappt kunde svälja heller. Efter 21 nån gång åkte vi iaf hem. Nu finns det inget roligt att göra så man kanske ska ta och lägga sig?

Ovido - Quiz & Flashcards