Alla inlägg den 19 maj 2007

Av Suss - 19 maj 2007 19:14

Snart har lördagen passerat. Har avklarat intervjun. Skönt! Nyss haft ett litet 7-årskalas här. Pasi och Camilla har köpt värsta familjebilen, vilket jag var helt omedveten om. En sjusitsig Toyota. Välkommen in i gänget! ;) Är ju inte lätt att få in 6 pers i en vanlig bil kanske...särskilt inte om det ska vara en massa barnstolar också. Går fort här. Undra när de ska flytta ihop? ;P

Igår kväll begav jag mig till O'learys, nykter. Lovade att skjutsa hem lillebrorsan från krogen så varför inte gå ut och glo på lite folk under denna väntan tänkte jag. Träffade ett antal kändisar, en av dem Jens, som jag stod och pratade med ett bra tag. Kände mig lite dum gjorde jag faktiskt, men jag stod emot bra. Sen kom det ett sms som jag hoppats på, samtidigt som jag inte hoppats på... :S Vad gör vi? Ta risken att bli ledsen en dag? Det bara snurrar i mitt huvud. Vet liksom inte vad jag ska ta mig till, I think I'm in love... Varför skulle det annars vara sååå jobbigt och träffa honom. Blev ju nästintill lite tårögd. Sensitive person, that's what I am.

Imorrn vid 8-tiden ska jag skjutsa mamsen, papsen och brorsan till Midlanda. De åker till Turkiet! Fusk!! Inte alldeles fel, men en annan måste stanna hemma och plugga. *suck*

Ovido - Quiz & Flashcards