Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Suss - 7 maj 2007 22:45

Här sitter man och käkar keso, ni kanske tycker att det är rätt äckligt men det gör inte jag. ;) Måste tänka efter vad jag åt till middag men kom på att det blev pärer och som pappa kallar det, "hästgnägg". Något han lurade i en gammal barndomskompis på den tiden man var ganska liten. Efter middagen någon gång så ringde jag Jens. Vi satt väl i tele i trekvart kanske innan vi insåg att det var dags att fortsätta göra det vo gjorde...d.v.s. ingenting! Vid 20 blev det Anna Pihl, så spännande! Tycker inte om när man måste vänta på nästa avsnitt i en hel vecka. Har sett klart på säsong 1 av Greys nu också...Måste tanka mer nu för att kunna fortsätta se... Tar sådan tid. Önskar jag hade lika snabbt internet som Hamstern... :/ Jonna har börjat packa lite smått och här sitter jag och tråkar...väntar på ett Greys-avsnitt som det lilla husdjuret var så snäll och skickade till mig. ;) Nu ska jag ställa in keson och sätta mig framför TV:n tror jag.

Av Suss - 7 maj 2007 15:51

Ni skulle bara kunna gissa hur glad jag är idag! Finns inga smile-gubbar som kan visa det leendet! ;) Jonna ringde för en dryg timme sedan, nästan så hon hetspratade av lycka! Hon fick jobbet och det är bara såååååååå underbart roligt! Vilken dunderbrakarfest det blir på lördag, det kan jag ju lova! Så alla ni på 51 C, ni kan ju vara förberedda på att det blir lite livat! ;) På torsdag drar hon med ett litet flyttlass som det lät. Får la ställa ner stuffsen i mitt förråd nu när det är städat.

Too good to be truth!

Av Suss - 7 maj 2007 10:41

Gick och la mig 00.40 igår...tog tid att somna och tur var väl det för annars hade jag ändå blivit väckt kl. 01.00 av ett sms. Det var i alla fall Per på jobbet som jag skickat mess till tidigare under kvällen och frågat om vi kunde byta så att han jobbade mitt fredagspass då Jonna och Mallie är här. Och det ställde han upp på. :) Jag ska jobba åt honom på järnvägen både idag och imorrn i gengälld. Så det var skönt att jag slapp jobba fredag när man ändå har besök liksom.

Nu sitter jag här och börjar bli rätt så hungrig. Måste ta och äta nån frukost. Ska träffa Bengaa sedan efter jobbet också. Vi ska göra upp en tidsplan för åtgärdsprogrammet. Har suttit och skrivit upp hur mina vardagar ser ut de närmsta två veckorna... Kommer att bli fullspeckat! Troligen inte en ledig sekund på dagarna. Undra om jag ska börja skriva diskussionen till fördjupningsuppgiften ikväll, som legat på is i över en vecka? Troligen kommer jag ju inte ha någon motivation till att börja men när man väl kommit igång så brukar det ju gå undan...

Ovido - Quiz & Flashcards