Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Suss - 25 maj 2007 23:50

Jag kom att tänka på en sak jag upptäckte imorse. Jag har slutat med medicinen mot halsbölden men jag har idag även börjat med de där naturläkemedlen. Ska bli spännande att se om de fungerar eller om det är bluff som mycket annat. Iaf...för att komma till saken. Imorse öppnade jag burkarna en och en, tog ut det antal tabletter jag skulle ha och ja, sedan när jag öppnade burken med tabletter som skall vara mot mina allergier...då känner jag lukten av kaninfoder. Och jag började garva för mig själv inom mig. Det är mååånga år sedan jag hade kanin nu men den där doften är det svårt att glömma. Så bara så ni vet...börjar jag få långa öron, en liten svans och bli extra luden här framöver så betyder det att jag ätit kaninmat. Nu ska jag spotta ut mitt illasmakande tuggummi, gå och borsta tänderna och sova! Har bara en sovmorgon denna helg, på söndag ska jag vara på Midlanda och hämta pepparkakorna vid 8.30-9.00-tiden Kanske får jag mig ett par snygga badshorts! :P Hoppas brorsan har tillräckligt bra smak men ser man till hans vardagliga klädstil så duger väl smaken. ;) Jag som är så kräsen när det gäller kläder.


Btw...framöver ser det ut som att jag kommer att få jobba varannan lördag också, mellan 04-11. Sa åt Malin att hon fick välkomna mig in i klubben så man går och lägger sig kl. 22 om kvällarna. För mig kommer detta dock gälla två fredagar i månaden.

Av Suss - 25 maj 2007 21:41

Denna dag har väl sett ut ungefär som alla andra dagar. Klev upp någon gång närmare 9.30 Proppade i mig 10 tabletter, käkade frukost och satt mig vid datorn. Efter 11 kände jag att det kanske var dags att ta tag i pluggandet så det gjorde jag. Det var lite småklurigt idag med diskussionen men det löste sig. Nu ska jag bara ta mig till till att redigera lite. Sedan drog jag iväg och jobbade. Micke åkte med idag, var inte så mycket och kan ju alltid vara roligt med sällskap ibland. Efter jobbet handlade jag lite, bland annat godis. Mycket godis! :S Räcker för några dagar. Slutligen fulltankade jag bilen också. Det känns ovanligt för mig att leva på typ 4000 kr den här månaden. :)

Ovido - Quiz & Flashcards