Alla inlägg den 28 maj 2007

Av Suss - 28 maj 2007 21:40

En grå måndag startade med en cykeltur till Fresks och Golv Ettan. Jag vet på ett ungefär vad jag ska ha för våtrumsmattor nu... Golvet är jag stensäker på men har inte riktigt bestämt mig för väggmatta ännu. Därefter blev det en cykeltur till stan, kom några droppar regn men man blev inte precis dyngsur. Gick direkt till frisören och klippte mig så nu har jag ny frilla. Rätt nöjd faktiskt. Jonna och Mallie ville ju att jag skulle behålla längden så klippte topparna, klippte upp håret upptill samt fixade till luggen. Sen var jag in på Indiska och köpte 4 st bordstabletter till åt mamsen och innan shoppingturen var över blev det även ett par schyssta shorts, för att inte glömma pappas present. Har gjort av med en del pengar idag... :S Träffade även höggravida Lola som jag gick första terminen med. Hon ska ha barn om cirka en vecka men hon hoppades nästan det skulle ploppa ut imorrn. :) Hoppas allt går fint!

När jag cyklade hem ringde Olle, jag hade ju totalt glömt att jag skulle åka till jobbet och fixa med allt vad det var inför lördagsjobbet. När man väl kom dit visade det sig att man åkt helt i onödan. Less blev jag. Kommer få fixa nåt id-kort av något slag, och dessutom skulle man få utbildning. Det som var sååå typiskt var att de hade haft både utbildning och fotografering just IDAG, förmodligen för sommarjobbarna. Så det var bara att fara hem igen. Och sedan dess har man inte gjort mycket som varit av nytta. De senaste två timmarna har jag spenderat framför tvn. Först såg jag en dokumentär och sedan Lyxfällan. Och nu, ja nu sitter jag här...

Ovido - Quiz & Flashcards