Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Suss - 1 maj 2007 13:43

Ja då var det första maj, vilket innebär mamsens födelsedag och förövrigt namnsdag om man skall gå efter den svenska betydelsen av hennes namn. Var som vanligt trögt att kliva upp imorse...och jag har verkligen sovit dåligt inatt och vaknat massa gånger. Känns som jag drömt hela natten. Under tiden jag fortfarande låg i sängen i vaket tillstånd försökte jag komma på ett pedagogiskt dilemma som vi fått i uppgift till imorrn. Kom på ett ganska bra och svårt dilemma faktiskt. :) Men däremot tänker jag inte dra upp det här för det är ganska långt. :P

Sitter och väntar på att Patrik ska få eld i arslet så att vi kommer iväg utöver snart. Han berätta att pappsen var typ 2 cm från att köra på ett rådjur också. Det kan man ju kalla tur... Tror inte han behöver fler nederlag nu efter allt jävulskap med den nya pannan och all skog som ständigt blåser ned som han måste ta reda på.

Undra om man ska beställa lite kläder idag? :P

Ovido - Quiz & Flashcards