Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Suss - 17 maj 2007 13:41

Usch! Jag hatar Birsta!! Brorsan tvingade med mig dit idag igen... Han shoppade skohylla, hatthylla och något skåp han ska ha ovanför elcentralen. Sen kollade han på jeans och när man minst anar det så träffar man på exets mamma och mormor. Vi stod och pratade ett tag om hur mycket vi sakar Gizmo, både hon och jag. Lovade även att jag ska komma och hälsa på henne någon dag i framtiden, har faktiskt tänkt på det innan men har liksom aldrig blivit av... Vi kom ju ganska bra överens hon och jag. Nu blev det tomt i min hjärna igen.

Av Suss - 17 maj 2007 00:02

Igår morse när jag åkte till sjukan insåg jag att jag kommit in i en känslosam period och så rätt jag hade. Har precis suttit och pratat med Mallie på msn, tears in my eyes sometimes. I miss her and I miss Jonna. Och jag saknar Jens. Var ska det här ta vägen. Ska det sluta med en downdag? Malin, kom ihåg och ta åt dig av vad jag sade. Jag menar varenda ord...

Grattis på 22-årsdagen Elin. :) Jag är där om cirkus 2 månader. Nu är jag jättetrött och ska snart sova. Men först 40 min framför Greys.

Puss och all kärlek till Malin och Jonna. Tack för att ni lyser upp mina dagar.

Ovido - Quiz & Flashcards