Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Suss - 6 maj 2007 21:21

Varför tar man alltid de stora chipsen i skålen först?

Nu har man varit en sväng ut till päronen. Tänkte ju se hockeyn med blev inget av då jag kom på att mamma och pappa inte har 3:an. Till hemresan hade Patrik och Micke lastat bilen full med brädbitar och diverse saker. Patrik ska ha någon spotlightanordning i halltaket. På vägen hem fick jag i alla fall sitta i baksätet bakom två skivor vars långsida var i samma höjd som min hals. Hade vi krockat hade jag definitivt blivit halshuggen. Som tur var så blev det inte så, vill ju träffa Jonna och Mallie på torsdag. ;) På hemvägen stannade vi även till hos Ingrid som till min stora lycka ställde upp på intervju så den ska vi göra på måndag nästa vecka. Nu är jag hemma, halvkollar på Wallander och nu ringde farmor så sitter i telefon med henne.

Av Suss - 6 maj 2007 15:11

Kände att det var dags för dagens först blogginlägg. Har varit så upptagen med annat idag så jag har inte hunnit med mig.

Nu har Jonna fått mig att fastna för ännu en serie, skall det aldrig ta slut snart. Framöver kommer det att vara Greys Anatomy som gäller. Såg tre avsnitt igår kväll. Smått beroende. :P Gick ner en sväng till brorsan tidigare för att se hur det såg ut i den vandaliserade hallen. Stökigt! Därefter blev det en kort promenad. Lite småkallt, fick ha vantar på mig till en början. Väl hemma satt jag seriöst igång med intervjuuppgifterna och sedan ringde jag brorsan och frågade när han skulle åka ut till Tynderö. Tänkte haka på och i samma veva försöka boka in ett intervjutillfälle med Ingrid. Hoppas hon ställer upp, var ju ett år sedan jag utnyttjade henne sist. ;) Nu har jag precis kommit ut ur duschen och sitter och väntar... Ikväll när jag kommer hem blir det definitivt Greys i alla fall! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards