Alla inlägg den 5 maj 2007

Av Suss - 5 maj 2007 20:55

Nu har jag varit duktig och rensat ur förrådet lite. Äntligen tog jag tag i det! Sedan har jag levererat hamsterns tidigare glömda sprit. Han skulle festa ikväll. Frågade om jag också skulle det men jag laddar till nästa helg istället. ;) Tror att jag ska sätta mig och glo på någon film faktiskt. Det var rätt länge sedan jag gjorde det nu. Trycka i sig lite chips kanske? ;p

Av Suss - 5 maj 2007 16:04

Skriver i brist på annat att göra... Lyssnar på Gwen Stefanis nyaste album, riktigt skön faktiskt. :) Lite roligt...när jag stod i kön på Stadium i Birsta så träffade jag på Linus igen. För andra gången. Staden är bra liten. ;) På stan mötte jag även Camilla i studiegruppen. Nu är det bara 5 dagar kvar!! Ska bli så kul nästa helg! :D

Av Suss - 5 maj 2007 15:42

Nu har man varit på stan och shoppat! Blev ett par snygga skor och en schysst bikini. Tänkte att jag skulle vara tidigt ute efter bikini i år för när man går och letar då man väl börjar kunna använda dem så finns det aldrig storlekar för mig. Däremot hittadejag inga jeans så det blir väl till att beställa dem på zoovillage trots allt.

Av Suss - 5 maj 2007 10:48

Nyvaken och pigg efter lite mer än 10 timmars sömn. Det som krävs för mig tydligen. Nu sitter jag och väntar på att brorsan ska vakna till liv. Ska fråga om han ska med till stan en sväng. Kan ju inte sitta här och uggla, även om det är typ regn i luften ute. Ska kolla på jeans, skor och en ny bikini. Kanske jag redan sagt? Vet ju vad jag vill ha för jeans, jag vet vad jag vill ha för skor men jag har inte kikat ut någon bikini. That's the grej! Den jag har nu har jag använt i 3-4 år så känner att det är dags att hitta något nytt, även om den andra fortfarande är i skick för att kunna användas.

Ovido - Quiz & Flashcards