Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Suss - 20 maj 2007 23:10

Jag tycker inte om denna ovisshet! Jag har ju bestämt mig nu, tänk om det kunde vara ömsesidigt...

Av Suss - 20 maj 2007 20:22

Nu är hela lägenheten städad och fin. :) Efter städningen blev det lite middag framför TV:n och sedan en promenad. Först gick jag och vattnade blommorna hos Patrik eftersom att han glömde det innan de for. Hade ju jacka och hela köret på mig när jag gick dit så jag gick hem och lämande jackan och gick vidare. Tänkte gå till stan fram och tillbaka men på vägen började det att småregna så jag tänkte att jag måste ju vända innan det blir en riktig skur. Vände vid Miun och gick tillbaka, blev typ bara hälften av vad jag skulle gå. Men men... Kikade in hos Annika och Kjell på vägen hem sedan. Kollade lite på Fear Factor. Därefter blev det den sista biten hem. Kom nyss på att jag lovat att hämta Hamstern från tåget så jag började precis skriva ett sms till honom, samtidigt som jag fick ett mess av honom. Tydligen var det förseningar så han får åka buss hem från Hudik nu. Så det blir till att skjutsa honom om en och en halv timme eller så istället.

Av Suss - 20 maj 2007 11:55

Hej hopp! Fan, redan söndag. Blev tidig uppstigning imorse, 7.15 Inte riktigt van då. Sedan skjutsade jag mamsen, papsen och brorsan till Midlanda och sedan hemfärd för att stoppa i sig den där föbannade medicinen. Varje gång jag tar de där fucking tabletterna får jag värsta trycket över bröstet i en timmes tid. Gör ont! Ringde sjukvårdsrådgivningen, vill ju inte riskera något liksom. Jag kunde absolut inte sluta med medicinen heller så jag får plåga mig. Och blir det värre får jag åka till sjukan. Doktorn hade tydligen sagt att det kunde vara trångt i halsen. Ser inte fram emot middagstid då det är dags att stoppa i sig den andra av tre för dagen.

Har precis sett två avsnitt Greys, sällan va? ;) Var väldans nära att jag slumrade till på soffan. Nu sitter jag och bubblar lite med Mallie på msn.

Ovido - Quiz & Flashcards