Alla inlägg den 8 maj 2007

Av Suss - 8 maj 2007 21:39

Vingel! Tänka sig att jag var ner till apoteket och köpte allergitabletter idag. Duktigt! Höga halster björkpollen i luften nu, säkert därför jag varit snuvig hela dagen. Innan maten började jag skriva på diskussionen jag undvikit ett tag, sedan blev det middag och två avsnitt Greys Anatomy. Sen blev det mer diskussionsskrivande. Nästan klar nu men känner mig för trött för att slutföra det hela ikväll. Så trött att jag faktiskt begav mig ut på en promenad med ett kort stopp hos brorsan. Han höpp på med någon spotlightanordning i halltaket. Nu blir det några avsnitt Greys och kanske lite te innan läggdags.

Av Suss - 8 maj 2007 13:41

Vaknade av en betongborr imorse kl. 7.30...förbannad blev jag!!! Men somnade om när de slutade borra som tur var. Klev upp 10, fixade frukost och sen ringde Jonna. Närmare 11.30 kom Angelica och vi började plugga. Gjorde klart karlläggningen till åtgärdsprogrammet. Gick faktiskt riktigt bra, mycket nöjd! Har precis bytt om till arbetskläderna. Ska bege mig bort till järnvägen och slöjobba. Vänta på postlastbilar i någon timme. Later alligator!

Ovido - Quiz & Flashcards