Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Suss - 22 maj 2007 22:47

Jag kan inte förstå mig på dessa människor. Ska det vara så svårt? Och vad gör inte jag då, jo analyserar sönder såklart! Som alltid. Varför kan inte livet bara vara enkelt någon gång ibland? Samma visa varje gång. Måste nog vara en viktig hjärncell mindre på dessa människor... Bekräftat så många gånger nu så...

Av Suss - 22 maj 2007 20:39

Har varit ute och gått i en timme, måste ju rensa skallen som är full med jobbiga tankar. Nu sitter jag och glor på Ugly Betty, mest för att jag inte har något att göra. Back to TV.

Av Suss - 22 maj 2007 16:16

Jag är så stolt, så stolt över mig själv. Jag tog fönsterputsningen idag istället. Visserligen hade jag en skitdålig skrapa men med hjälp av lite tidningspapper gick det bra ändå. Så här rena har mina fönster inte varit sedan jag flyttade in. :P Nu sitter jag och nyser som en galning...Allergin som dragit igång. Nu ska jag fundera lite över vad det blir för middag idag. Tjing!

Av Suss - 22 maj 2007 14:01

Bättre sent än aldrig men nu har jag gjort premiärcykelturen för i år. Blev en sväng till stan. Finväder idag, typ 15 grader eller något men blåsigt. Som vanligt! Jäkla vädergudar, kan väl blåsa någon annanstans än här i Sundsvall. Vill inte ha en blåsig sommar. Stannade till på affären och köpte tre liter mjölk på vägen hem från stan. När jag stod i kassakön ringde Sara som är ansvarig för alla oss på jobbet. De kommer ju upp från Stockholm imorrn så vi ska fika på Charm kl. 13, hela jobbgänget. Ska bli roligt och få ett ansikte på de där rösterna. ;)

Nu har jag analyserat min intervju. Inte det lättaste att få till en text men det har gått rätt bra ändå. Tror jag är klar med den nu, kanske lite finslipning. Känns bra... Nä man kanske ska ta tag i den där latheten som infunnit sig ett tag. Jag har ännu inte tagit ur kupévärmaren och motorvärmarsladden ur bilen. Jag ska banne mig göra det nu. :) Skulle behöva putsa fönster också. Får ta med grejer från mamsen och papsen imorrn när jag ska ut och kika till huset. Well...

Ovido - Quiz & Flashcards