Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Suss - 24 maj 2007 23:07

...råkar man ut för samma sak igen. Fast av en annan person. Visserligen hade jag det på känn, annars hade personen i fråga bestämt sig under den vecka han fått på sig. Jag är mest arg, arg på det där beteendet. Varför inte bestämma sig själv vad man vill innan man frågar vad den andre kan tänka sig?  Då hade jag aldrig behövt plågas av ovisshet i en hel vecka. Spydig var jag också på slutet men det förtjänade han. Han blev nog rädd. ;) Jag hatar karlar! Chickens, det är vad de är och jag tror fan alla är likadana. De har inte visat motsatsen ännu i alla fall. Nu ska jag försöka dämpa sorgen med ett avsnitt Greys, är mycket spänd på vad som ska hända nu. Dessutom ska jag ta och äta min allra sista kapsel medicin. Wiee! :)

Av Suss - 24 maj 2007 18:19

Nu har ju nästan hela dagen gått. Hade världens kliande ögon på förmiddagen under samma veva jag tvättade. Uscha! På tal om tvätt bör jag nog ta hand om den nu så att den inte ligger i de fina blå ikeasäckarna på golvet i hallen. Nu är dessutom en diskussion av två klar. Ja men just ja, hade ju till och med lovat mig själv att skriva metakognitionen idag. Men det orkar jag nog inte. Damn! Har nyss ätit middag och stoppat i mig den näst sista halsböldskapseln. Såå skönt det ska bli att bli av med de där lila stora äckliga som man får ont av om man inte äter något direkt efter. Middagen blev i alla fall ost och skinkpaj som jag fick av farmor igår. Har snart ätit upp de muffins jag fick av henne också. :P

Btw...det där bråkande paret vi såg igår, jag, Hamstern och Olle, det stod om de i tidningen till och med. Orkar dock inte länka... Men insane var det!

Jag tror faktiskt att jag ska ta mig en promenad nu. Vara duktig för...ja fjärde dagen i rad tror jag bestämt. Har inte varit ute på hela dagen, har ju haft fullt upp plus att vädret har varit skumt men mestadels grått fast lite sol ibland.

Får se om det är lika tyst idag...

Ovido - Quiz & Flashcards