Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Suss - 23 maj 2007 21:20

Det var en riktig plåga att sätta sig på cykelsadeln imorse...Hövva vad ont det gjorde. Att man alltid ska få ont i asset efter årets första cykeltur. Man kan inte klaga på min träning de senaste dagarna och idag har jag plågat mig på den där cykeln under två svängar till stan. Dessutom har jag nyss varit ute på promenad med Micke, vi gick runt Granlo. Nu har jag rätt att vara lat! :)

Av Suss - 23 maj 2007 18:36

Nu har vi fått träffa Emeli och Sara, våra "bossar" skulle man kunna säga. Det var trevlig och framför allt få se ett ansikte istället för att bara höra rösten i telefonen. De bjöd oss till och med på fikat. :) Eftersom jag cyklade till Jens och lämnade cykeln utanför honom och gick till stan tillsammans med det övriga gänget fick man ju också gå tillbaka till honom sedan för att hämta racern. På vägen dit stötte vi på ett par som hade världens gräl på engelska. Helvete vad de var förbannade på varandra och värst var han, har då aldrig hört så många "fuck" eller "fucking" under en minut. Han kallade henne, som dessutom gick och bar på en liten unge, inte ens ett år gammal, för "fucking slut". Man hörde hur de skrek till varandra och kallade varandra idioter på flera hundra meters avstånd. Stackars lilla bäbis säger jag bara.

Nu har jag även gjort riden ut till Tynderö och kollat så att huset står kvar. Vattnade lite blommor och kollade så att pannan fortfarande funkade. På vägen hem stannade jag till hos farmor, som babblade på som vanligt, och sedan hos Pasi, där jag lämnade videokameran och till och med kom ihåg att gratta Victor som fyller 7 år idag. :) Sedan gjorde jag premiärbesök på City Gross och handlade lite. Extrapris på köttfärs så nu är hela frysen full. Måste göra köttfärssås någon dag. :P Ska jag orka plugga något ikväll eller ska jag vänta till imorrn. Känner mig inte så motiverad kan jag säga. Ska jag ens orka gå på en promenad?

Av Suss - 23 maj 2007 10:33

Det är nu vi ska börja snacka om missbrukare av tabletter. *asg* Har nyss kommit hem från ett besök hos homeopaten för mina allergier och min hals. Fick med mig 4 olika naturläkemedel hem, sammanlagt ska jag ta 15 tabletter om dagen i 3 månader framöver. Det ni... Jag hoppas verkligen att detta ska hjälpa. Vore guld värt! Det är nu det skall avslöjas om detta är något att tro på...

Ovido - Quiz & Flashcards