Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Suss - 4 maj 2007 23:41

 Idag var det dags... Att berätta hur jag kände för honom. Han trodde jag börjat dissa honom, man kan väl säga att jag kanske undvikit att inte sms:a eller ringa som jag gjort tidigare. Kanske därför han fått det intrycket? Jag har tänkt färdigt nu. Tankarna har gått och grott i mig hela veckan. Vad skulle jag göra då. Lika bra att vara ärlig. Känslorna skulle nog bara bli starkare och starkare och sedan när man insett att det verkligen inte kommer att gå...ja då står man där sårad igen...som för ett år sedan. Nu har vi bestämt att vi inte ska ses på ett tag, bara prata på msn och lite i telen. Sedan kan man bara drömma om att allt ska förändras som man själv vill... Ingen av oss hade räknat med detta. Jag hade kunnat vara riktigt riktigt lycklig nu om allt bara blivit som man önskat. Men ikke! Vi får se hur det blir... Man vet ju aldrig. 

Av Suss - 4 maj 2007 22:43

Klockan börjar närma sig mycket och Mallie är fortfarande vaken! Det är nästan så man får göra vågen! *asg* Tog hem Paolo Nutinis album för att se om det var något att ha...diggar ju Jenny don't be hasty så skulle se om resten av skivan var lika bra som den låten, men såklart inte. Men går att lyssna på iaf. The Fray är bättre. :)

Nu har jag och Malin kommit överens om att vi ska ha massage när de kommer hit. :) Ska bli skönt. Brukar bara bli hon och jag...Jonna är inte lika intresserad. ;) Vet inte varför men... Gött som fan juh! Var faktiskt 5 månader sedan jag fick massage sist...var när jag var nere i Motala över nyår.

Undra om man ska ta en cykelpremiär till stan imorrn? Om det är bra väder d.v.s

Av Suss - 4 maj 2007 13:39

Tänka sig att man fick komma hem 3 timmar tidigare än tänkt. :) Och vila upp sig innan man far och jobbar. Gick och la mig före 22 igår kväll och sov 8 timmar, trodde att jag skulle vara hyfsat pigg men såå fel jag hade. Sömnvarning på föreläsningen var det. Som tur var fick vi se två filmer så vi slapp åtminstone sitta och lyssna på samma röst fyra timmar i sträck. Föreläsning om sexövergrepp så tänk er i vilken sinnesstämning man var i...

Nu sitter jag här och dricker juice i hopp om att jag ska komma på något roligt att göra... Fast och andra sidan rätt skönt att bara ta de lungt med efter den här veckan. Frågan är vad man ska göra i helgen. :S Men tror i alla fall att jag ska ta med en svängom på stan imorrn. Vi får la se.

Ovido - Quiz & Flashcards