Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Suss - 16 maj 2007 20:51

Ooops, I did it again... ;) Min egen hemlis. :P

Av Suss - 16 maj 2007 15:49

Woho, yeahho! Mallie frågade om jag bloggat men eftersom jag inte haft tid tidigare idag så får jag la göra det. Kliar lite på min hals...hoppas bara det inte är någon allergisk reaktion på medicinen. Det skulle vara ett stolpskott.

Så vad har hänt under dagen. Klev upp 10.20...ställde klockan på 10 men kom inte upp förrän 20 min senare. Trötter som en gnu...som vanligt! Käkade frulle och stoppade i mig en massa tabletter. Tror man blitt knarkare snart, ligger fan mediciner i hela köket känns det som. Allt från mediciner mot halsböld, smärtstillande och allergitabletter. Idag skulle jag ha gått till en homeopat (vet fortfarande inte hur det uttalas eller stavas) men eftersom jag var så kass i halsen i måndags och jag knappt kunde prata, ringde mamma och bokade om så jag fick en ny tid...om en vecka. Hmm...ja sen har Angelica varit här och vi har pluggat. Började en timme senare än vad det var tänkt, hon sov visst över lite. ;) Nu har vi bara korrekturläsning och diskussioner kvar på vår rapport sedan är det bara en uppgift att oroa sig för. Ska genomföra den intervjun på lördag eftermiddag troligen. Skulle jag ju gjort i måndags men min hals då...

Kom ut ur duschen för en halvtimme sedan, sitter i arbetsutstyrseln i soffan med fötterna på bordet. Ingen ordning som Jens brukar säga. :) Ska fara och jobba om mindre än en timme. Har även lovat Olle att jobba hans järnvägspass på fredag så då blir det jobb från typ 14-21. Nu ringer min medicinklocka så bäst man stoppar i sig en kapsel...

Nu har du något att läsa Malin. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards