Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Suss - 21 maj 2007 21:54

Ja nu har man varit duktig igen. Var först ute på en promenad. Blev längre än jag planerat innan jag gick ut. När jag kom in igen, vilket var för kanske 20 min sen så kom jag på att jag kanske skulle ha pumpat däcken på min cykel. Travade bort till bilen och hämtade cykelpumpen som jag fick av pappa och gick ner i förrådet och smutsade ner mig lite. Men nu är det i alla fall gjort. :)

Av Suss - 21 maj 2007 17:52

Har suttit och pluggat konstant mellan typ 11-17.30 och har fått mycket gjort. Jag närmar mig sakta men säkert målet. Bara två diskussioner, en metakognition och en analys av videon kvar. :P Så jävla gött! Semester i en vecka sedan. :)


Har precis ätit middag och jag funderar på att lägga ner pluggandet för dagen. Även om jag är inne i ett litet flow nu. Men man kan ju inte göra hur mycket som helst under en dag. ;) Det är väl Anna Pihl ikväll va? Still waiting... 

Ovido - Quiz & Flashcards