Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Suss - 15 maj 2007 21:21

Då har man kollat på ytterligare några avsnitt av Greys. Går undan nu. Vid 20-tiden ringde mobben, var inget nummer jag hade inlagt i mobben men det visade sig vara Micke. Han och brorsan stod utanför min port och ville in. De kom och satt upp min nya hallampa som jag fick av brorsan nu när han satt spottar i sin hall. Sedan bytte de ut strömbrytarknapp med.

Värsta blåsvädret ute nu verkar det som, stackars pappa får väl fler träd nedblåsta bara för att han redan har en massa att göra i skogen. Har alldeles nyligen varit riktigt duktig. :D Dammsugit i hela lägenheten och diskat. Blir ju så fort dammigt när man är tre stycken som bor här. ;)

Av Suss - 15 maj 2007 18:16

Har precis suttit och kollat igenom mappen med bilder från i helgen och guuud så jag har garvat. Speciellt åt Mallie Dracula!! Snacka om ägarbild. En av många crazy bilder nedan:

Av Suss - 15 maj 2007 13:09

Så sant som det är sagt. Blev nästan förvånad när klockan ringde 7.30 och jag insåg att jag inte vaknat en enda gång under natten. :) Dock var jag väldigt trött efter mindre än 6 timmars sömn. Snoozade fram till 8.00 men sedan blev det faktiskt lite brådis. Skulle duscha och få i mig någonting innan jag skulle åka 8.30

Väl tillbaka på öronkliniken utsattes man åter igen för obehaglig uttömning av var... Inte nog med att det kostade mig 300 spänn! Mina halsproblem ruinerar mig. När jag kom hem kollade jag ett avsnitt Greys och sedan kom Angelica. Vi skrev klar bakgrunden och svarade på en av frågeställningarna i resultatet, resterande innan våra individuella diskussioner skall vi göra klart imorrn. Nu är jag väldigt hungrig så ska försöka stoppa i mig något i magen. Min hals känns mycket bättre nu. :D

Fan, jag saknar er redan...Jonna och Malin.

Av Suss - 15 maj 2007 01:07

Time try to sleep... Nu har jag sett tre avsnitt Greys och jag tror att jag ska försöka sova nu. Känner mig inte så hypertrött men det går nog. Har faktiskt inte alls så mkt ont i halsen nu, fick tom i mig en kexchoklad förut. ;) Gjorde susen att ta bort lite var i halsmandeln tror jag. ;) Uppstigning om ca 6 timmar... Det får gå... Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards