Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Suss - 2 maj 2007 21:22

Nu börjar det gå utför. Nu är det tredje kvällen jag sitter och nyser. Hade en konstig allergikänsla på skolan idag också. Kanske lika bäst man byter bort duntäcket nu på en gång? Inte har jag några allergtabletter heller och även fast apoteket ligger 2 min gångtid ifrån så har jag inte köpt än... ;)

Gud så lat jag var idag... Tänkte att jag måste ju ha någon matlåda imorrn så jag fixade gräddstuvad pytt, men kände inte för att äta det just idag så det blev mackor till middag. Efter jag ätit ringde Jens, hade jag inte väntat mig faktiskt. Var trevligt även om jag känner mig kluven. När vi lagt på såg jag Room Service och nu sitter jag och väntar på Fråga Olle. Sen blir det sooova! Jag är såå trött! Ska bli riktigt skönt att lägga sig i sängen. Har dessutom redan tvättat bort sminket så det är gjort. Det värsta jag vet.

Imorrn är det bara en vecka kvar till Jonna och Mallie kommer. Lääängtar! And I miss them! Ska bli roligt att träffa Malin igen, är ju faktiskt 2 månader sedan sist till veckan. Jonna åkte ju härifrån för exakt två veckor sedan idag.

Imorrn blir det en tung dag...går i skolan från 8.15-18.30 På morgonen skulle vi tydligen vara ute. Ska ha skolprästen som föreläsare fram till lunch så vi skulle tydligen åka en sväng till kyrkogården på morgonen. Det kanske blir en tidig begravning? ;) Nu ska jag nysa vidare...killas som fan i näsan!

Av Suss - 2 maj 2007 17:41

Tacksamt glad över att jag klarat av denna dag i skolan. Vi skulle ha ett seminarium enligt akvariemodellen och ingen visste hur det skulle gå till så att alla i klassen var som nervvrak inför seminariet. Men det var ganska lugnt ändå, som tur var. ;) Segt har det i alla fall varit. Vi fick göra en ganska svår samtalsövning på förmiddagen och jag måste säga att det gick riktigt bra för mig att vara samtalsledare. :) På vägen hem från skolan nu så höll jag på att somna i bilen också. Nu måste jag hitta på något gott att laga till middag, som jag dessutom kan ta med som matlåda imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards