Alla inlägg under september 2007

Av Suss - 2 september 2007 01:55

Nog måste jag vara inne i en trötthetsperiod nu. Sov nästan 12 timmar natten som var. Ringde lillebror och frågade om han skulle med till Birsta och införskaffa lite lister, en ventil och lite annat roligt så dit for vi. Hittade även en hylla eller vad man nu ska kalla det som jag ska ha ovanför toaletten i badrummet, inget jag räknat med men passar bra nu när jag inte kan ha en tavellist där som jag tidigare planerat. Blev även shopping på Maxi, Jonna reggade oss på självscanningen så nu har man det lättsamt när man går och handlar. ;) Shoppade till tacos för Jonna skulle komma hit till mig efter hon slutat jobbet kl. 22 så vi skulle käka och se en film. Brorsan förljde i alla fall med mig hem efter Birsta och kopplade i den nya vägglampan. Grejt blev det! =) Som tack fick han middag. Efter han gått målade jag den första dörren för sista gången så nu är den färdigtorkad och klar för upphängning. Imorrn börjas det på nästa. *suck* Kl. 21 tittade jag på Eurovision dance contest, sprang mellan spisen och TV:n på slutet där så att tacosen skulle vara klar när Jonnster kom, sådär vid 22.30 Mätta blev vi och sedan drog vi igång en rulle, Little Children med bl.a Kate Winslet. Vi blev sååå besvikna på slutet, hade väl ändå kunnat sluta bättre? Men en helt ok film även om vi tyckte att det var lite skum och att man inte förstod sammanhanget mellan vissa grejer. Jonna har nyss åkt. Klockan är alldeles för mycket. Vanligtvis sover jag sedan två timmar tillbaka men inte denna kväll. Men nu ska jag gnugga på nötterna och dra mig till sängs. Gonatt! Och sorry för att det inte blivit något bloggande tidigare idag men jag har liksom som vanligt inte haft tid. Jag har till och med inte ens hunnit läsa Schulmansläktets bloggar. Fan vad illa!!

Ovido - Quiz & Flashcards