Alla inlägg den 15 september 2007

Av Suss - 15 september 2007 23:26

Hallå, vakna upp! Se verkligheten, ingen jävla fantasivärld. Fel fel fel! Kommer att ångras! Det är jag 100% säker på.

Av Suss - 15 september 2007 23:04

Vad har jag gjort ikväll? Jo... Jag har städat, ätit och suttit vid datorn. TV:n har inte ens varit påslagen. Så ensamt och tråkigt kan man ha det på lördagkvällarna när man inte har någon att mysa med. Jag har till och med rengjort filtren i fläkten från mängder av fett. Har liksom inte rört det sedan jag flyttade in så jag tyckte att det var dags. Imorrn blir det grovrengöring i köket. Diskbänken ska bli fri från målarfärg.

Det träligaste av allt är att jag missade säsongsstarten av Svensson Svensson men som tur är går det repris imorrn.

Av Suss - 15 september 2007 20:22

Jag har alkohol i kylskåpet som jag skulle kunna supa mig reeeeedigt full på, men inte ikväll... Vet faktiskt inte riktigt var den där festsugna tjejen tog vägen, hon försvann som med den enorma vinden vi har här idag i Sundsvall. Nästa helg blir det heller ingen fest för då kommer Jonnas morsa hit från Motala på besök, helgen därpå jobbar hon, men kanske helgen därefter?

Idag har jag köpt krukor, 6 st krukor och två blommor. Nu väntar jag bara på mina lampor så blir det extra fint här. =)

Ovido - Quiz & Flashcards