Alla inlägg den 16 september 2007

Av Suss - 16 september 2007 23:29

Jag är så trööött så tröött, jag orkar inget mer, dags att gå och läägga sig... Sjung med Björn Rosenströms melodi till Het. ;) Såå rolig jag är... Man blir så här efter att ha läst över 60 sidor kurslitteratur en söndag. Så är det bara. :P

Gonatt!

Av Suss - 16 september 2007 18:01

Idag kan jag känna mig stolt över att heta Susann. Vet ni varför? Sportnörd som jag är så spöade Susanna Kallur Michelle Perry i Golden League-galan på 100 meter häck för tredje gången i rad. Och satt dessutom nytt personligt rekord. Just nu världens bästa häcklöperska. Susann(a) var det ja... ;)

Av Suss - 16 september 2007 14:43

Middag på Bite Line med Jonna ikväll! :D Niiiice! Nu ska jag gå ut på en promenad med Paolo Nutini - Last Request i bakgrunden. Kanske kolla in brorsans sängstomme som han köpte igår? Måste dra!

Av Suss - 16 september 2007 11:57

Jag har nyligen suttit och försökt vara lite filosofisk. Vi ska skriva läslogg på några kursböcker vi ska läsa och igår när jag höll på att städa så kom jag på en grej som jag skulle vilja diskutera kring, den bara ploppade upp sådär. Gick nästan omedvetade och tänkte på det. Synd bara att det är så svårt att uttrycka mina tankar, sätta rätt ord på dem. Men nu har jag i alla fall skrivit ned det viktigaste så att jag ska komma ihåg det... Sedan får jag fiffla vidare med språket så att det låter fint också.

Ovido - Quiz & Flashcards