Alla inlägg den 12 september 2007

Av Suss - 12 september 2007 21:24

Ni skulle aldrig kunna förstå vilken hemsk dag i föreläsningsväg det varit på skolan idag... Hövvaligen, ärligt den värsta dagen sedan jag började min utbildning. Jag har aldrig blivit så trött, var nära att jag somnade på båda de 3 respektive 4 timmars föreläsningarna jag hade. Under sista föreläsningen syntes det verkligen att alla var less. Jocke satt och läste travdelen i tidningen, Hankie spelade Quadra pop på mobilen, jag halvsov och försökte med alla medel hålla ögonen öppna. Jag vred och vände på mig stup i ett, satt och messade med Mallie... Ja det säger ju egentligen allt.

När jag kom hem fixade jag matlåda inför morgondagen. Pancakes! Sedan började jag städa inne på sovrummet efter all renovering. Har hunnit samlas en hel del damm... Men nu har jag bara golvtorkning kvar och sedan blir det "sova sova säng säng" som Jonna säger ibland. ;) Uppstigning 06.00 Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards