Alla inlägg den 7 september 2007

Av Suss - 7 september 2007 23:49

Ja man kanske skulle tvinga sig själv att skriva ett inlägg idag också. Men inte särskilt mycket att berätta för jag gissar att ni inte vill höra om mitt jobb hela tiden. Jonna och Mallie surrar i tele med varann och jag sitter och gäspar och någon har ögonen på mig. ;)

Av Suss - 7 september 2007 00:00

Tomt i huvudet men det får bli som det blir. Visdomstanden vill ta sig fram nu och det gör lite ont. Inte blir saken bättre av att man sitter och smygäter godis. Jag skulle ju sluta med godisätande på vardagar. Som straff ska jag inte röra en enda godis i helgen. Undra hur det går?

Idag har det varit lesshetens dag. Blev väckt av ett mess imorse, ett mess som innebar att jag var tvungen att jobba även kvällen. Surheten. Var inte det minsta sugen men jag pallrade mig dit, bara för pengarnas skull. Bara för pengarna!

Ovido - Quiz & Flashcards