Alla inlägg den 4 september 2007

Av Suss - 4 september 2007 23:13

Då var den här dagen avklarad och skolan närmar sig allt mer. Men det ska bli kul, är liksom den kurs som jag verkligen sett fram emot ett tag nu. En kurs då man får räkna matte! ;) Precis sådant som jag älskar, matte är ju hur kul som helst och jag kan inte förstå mig på hur nästan alla människor kan tycka att det är så öken. :P Imorrn är jag ledig från jobb, borträknat från jobb här hemma då. Behöver nog inte säga det längre. Sedan blir det middag med Per, ska blir riktigt trevligt.

Mallies semester på Zakynthos är över, som jag skrev i ett sms till henne tidigare idag, jag har knappt märkt av att hon varit borta. Surrar ju alltid med henne på msn men nu har jag ju knappt suttit vid datorn mer än så här på kvällskvisten, då hon också vanligtvis har gått och lagt sig. Nu har hon ju heller inte varit online så... Hemma i Motala skulle hon vara vid 3 i natt. Får surra med henne imorrn. Börjar sakna damen lite nu för det var ett tag sedan jag träffade henne nu. Men hon kommer nog upp till Sundsvall i höst för nu är det ju ombytta roller. Nu är det hon som får pallra sig hit när Jonna också bor här. ;) Nu är jag trött och ska nog snart dra mig till sängen och somna under mitt underbara duntäcke.

Av Suss - 4 september 2007 11:40

Snart är badrummet klart! :P Mamsen och papsen kommer hit idag och lister skall då sättas upp. Sedan kan man visserligen fråga sig när lillebror kommer och fixar elen till spottarna... Tror jag får dra honom i kragen. Tar inte sådan lång tid. Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja bort allt damm jag har på mig efter morgonens slipning.

Ovido - Quiz & Flashcards