Alla inlägg den 27 september 2007

Av Suss - 27 september 2007 23:45

Jag har börjat digga Carolina Gynning. Det trodde jag faktiskt inte om mig själv men så är det. Dels tycker jag att hon och Carina Berg på något vis har livat upp Idol lite, jag tycker att det har varit roligare att se på det i år om man jämför med i fjol t.ex Dels såg jag henne nyss i första avsnittet på "Fråga Olle"... Ibland säger hon ju så roliga saker att det inte går att låta bli att garva. Antagligen tilltalar hennes humor mig, måste vara så. Fördomar har jag haft och har väl fortfarande men de har svalnat. Jag tycker Gynning har en rätt skön personlighet och gör TV som tilltalar mig i bemärkelsen humor, Big-Brother var väl kanske inte det bästa hon kunde vara med i dock. Och om man tänker efter så kan jag nog ibland vara lika flamsig som henne...

Kanske får jag nu många onda kommentarer för att jag diggar Gynning? Jag misstänker att det är många som inte tycker om henne alls. Men människor är olika, vi har rätt att tycka olika och så kommer det alltid att vara. Tänk vilken tråkigt värld vi skulle leva i om alla var likadana och tyckte detsamma. Håller ni inte med?

Av Suss - 27 september 2007 18:36

Slut på motivation till att plugga mer idag. Har inte blitt så mkt gjort heller för den delen. Blir till att kliva upp ett par timmar tidigare imorrn annars kommer jobbet pajja motivationen för att plugga även imorrn.

Såg Prison Break igår innan jag gick och lade mig och nyligen såg jag första avsnittet på säsong 2 av Heroes. I natt verkar det som att Greys Anatomy kommer ut också. :P

Ovido - Quiz & Flashcards