Alla inlägg den 3 september 2007

Av Suss - 3 september 2007 19:42

Efter jag varit hos frissan fick jag vänta ett tag på Jonna som var hos en frissa i Haga så jag strosade runt lite för mig själv på stan där. Hamnade tillslut inne på Kharma, fick syn på sånna fina Svea-mössor i skyltfönstret att jag bara blev tvungen att gå in och kolla på dem. Och jag blev kär!! Fastnade direkt och det gjorde även att jag köpte två stycken. I really love them! Speciellt den gråaktiga med rosa text. =)
Svea


Jonna kom precis och mötte upp mig när jag kom ut ur butiken och hon föll pladask för dessa mössor hon också, så för hennes blev det en fin rosa mössa. =) Sedan strosade vi vidare på stan och besökte de här affärerna man alltid besöker, i Jonnas sällskap handlar det främst om Gina Tricot. Hon fyndade ett par jeans där. Sedan bar det av mot Birsta för en lite sen lunch och ett besök på IKEA. Sedan blev det Maxibesök för att köpa lite hårfärg till mig och sedan hemgång.  

Av Suss - 3 september 2007 19:39

Den långa luggen är avklippt och utbytt mot en kortare variant. Imorse var man uppe med tuppen (tycker jag själv). Jonna skulle till frissan 9.45 och jag kring 11 och sedan skulle vi mötas upp nere på stan för en snegelrunda. För alla som är intresserade så blev det inte så jättestor skillnad i frillan, förutom luggen då. Håller ju liksom på att spara ut. Och på bilden nedan är det heller inget jox i form av vax eller liknande vilket gör att allt ser mycket tråkigare ut. Men jag är hyfsat nöjd i alla fall. Nu väntar vi bara på en dag framöver här då Jonna ska göra lite slingor.

Ovido - Quiz & Flashcards