Alla inlägg den 10 september 2007

Av Suss - 10 september 2007 22:24

Ska bara läsa igenom lite bloggar sedan ska mina ögon få slockna så att jag kommer upp kl. 6 imorrn bitti. Tjing.

Av Suss - 10 september 2007 19:42

Helt totalt trött. En lång och jobbig föreläsning har man överlevt under dagen men imorrn blir det nog än värre. Kommer vara död imorrn kväll. Dessutom verkar det som att Lindas mamma läser samma kurs som mig nu. =)

Annika och Kjell har nyss varit och kollat på det färdiga badrummet. De tyckte att det var fint. :)

Nu är jag värd latande resten av kvällen. Sådeså!

Av Suss - 10 september 2007 11:24

Då sitter vi och laddar upp med yoghurt och ska läsa ut de 10 sista sidorna jag har på en kursbok i kursen. Sedan borsta tänderna och fixa håret och tillslut bli uppplockad av Angelica för att åka till ödestaden.

Av Suss - 10 september 2007 00:39

1 år med "Muz".

Och förresten... Vet ni hur det gick med det där ikke-äta-godis-i-helgen-löftet? Dåligt! Lillebror köpte godis idag (söndag) när vi var till Birsta en sväng. Nog var jag tvungen att stoppa i mig några alltid. Men det blev inte så många ändå så det blev väl G- där då. Och på tal om G-... Det är ju ett nytt betygssystem i skolan nu som man blir alldeles yr av... :S

Av Suss - 10 september 2007 00:33

Nu ska jag bryta de senaste dagarnas dåliga gå-och-lägga-sig-rutiner. Här skall sovas!

Ovido - Quiz & Flashcards