Alla inlägg den 20 september 2007

Av Suss - 20 september 2007 23:41

Är jag sjukt beroende av mycket sömn eller vad är det frågan om? Jag sover minst 9-10 timmar per natt och ändå är man trött efter kanske 13 timmar i vaket tillstånd. Vi får väl se hur bra det går att ta sig upp ur sängen kl. 8.30 imorrn bitti.


Stört i säng! 

Av Suss - 20 september 2007 22:14

Du som gav mig en kommentar på ett ytterst gammalt inlägg om hastighet på internet...Nog vet jag väl att de bara är teoretiskt uppnåbara eller hur du nu uttryckte det men är det inte något fel då hastigheten ligger på 100 kbit istället för närmare 1  mbit som jag då hade som hastighet på mitt internet? Nog med det...

Men för att återgå till internetstrul så har jag efter att internet klappade ihop även idag bestämt mig för att inte ha något mer med ComHem att göra då min bindningstid på bredbandet går ut om 4 mån. Bye bye ComHem. Jag har fått nog nu. Man ska inte behöva ringa till er support för att man har problem i princip varje månad.


I övrigt...läst massa kurslitteratur som vanligt. Gick och hämtade Alfons-böckerna på bibblan, har bestämt mig för en nu. Ska göra någon form av rekvisita imorrn om jag hinner. Ska möta upp Angelica på ett dagis och ta bilder när hon läser sin saga för de små barnen så jag måste vara på benen kl. 9 imorrn bitti. Då brukar jag sova. 


Idag ringde Emelie och frågade om jag kan jobba måndag kväll men tackade nej då jag knappt har tid så det räcker till annat, skoluppgifter t.ex Har faktiskt även sagt att jag vill ha två hela dagar ledigt i veckan.

Nu får det vara nog för denna gång.

Ovido - Quiz & Flashcards