Alla inlägg den 22 september 2007

Av Suss - 22 september 2007 23:59

Vad har då lilla Suss hunnit med idag? Hon har pluggat (jo jag vet att det är/var lördag) men tänker skolan att man ska hinna med en 5-poängskurs på 4 veckor och samtidigt läsa en annan 5-poängare parallellt med den, då blir det helt enkelt mycket körigt och då måste man också plugga på helgen. Hur lite man än vill det. Jag ska plugga även imorrn.


Mamsen och papsen skulle in till Birsta och köpa inflyttningspresent till Jonnster så jag hakade på. På IKEA hittade vi en skåpstomme i precis samma storlek som jag behöver ovanför kylskåpet. Helt sjukt vad tur man har ibland alltså. Skulle jag köpt skåpstomme och lucka till ordinarie pris skulle jag kanske fått betala minst 700 kr. Nu har jag betalt sammanlagt 115 kr. Det kan man kalla fynd, ellerhur?


I kväll har det sedan varit middag hos Jonna. Mycket god mat och mycket trevligt. Var diskussioner om löner, jobb, och skillnaden mellan plasma-TV och LCD m.m Nu sitter jag här hemma hos mig och känner mig ganska trött så det blir nog sängen strax...

Av Suss - 22 september 2007 00:46

Nu ska jag sova. Imorrn är en ny dag och den kommer bestå utav plugg och "släktmiddag" hos kussen. För mig blir det släktmiddag iaf. ;) Får en trevlig lön till veckan också. Men 6000 kr skall läggas undan, minst! Ska läsa de 10 sista sidorna i kursboken jag kämpat mig igenom nu. Då har vi nått hela 90 sidor för dagen och det är fan inte illa för att vara kurslitteratur. :P

Ovido - Quiz & Flashcards