Direktlänk till inlägg 22 september 2007

I sista sekunden

Av Suss - 22 september 2007 23:59

Vad har då lilla Suss hunnit med idag? Hon har pluggat (jo jag vet att det är/var lördag) men tänker skolan att man ska hinna med en 5-poängskurs på 4 veckor och samtidigt läsa en annan 5-poängare parallellt med den, då blir det helt enkelt mycket körigt och då måste man också plugga på helgen. Hur lite man än vill det. Jag ska plugga även imorrn.


Mamsen och papsen skulle in till Birsta och köpa inflyttningspresent till Jonnster så jag hakade på. På IKEA hittade vi en skåpstomme i precis samma storlek som jag behöver ovanför kylskåpet. Helt sjukt vad tur man har ibland alltså. Skulle jag köpt skåpstomme och lucka till ordinarie pris skulle jag kanske fått betala minst 700 kr. Nu har jag betalt sammanlagt 115 kr. Det kan man kalla fynd, ellerhur?


I kväll har det sedan varit middag hos Jonna. Mycket god mat och mycket trevligt. Var diskussioner om löner, jobb, och skillnaden mellan plasma-TV och LCD m.m Nu sitter jag här hemma hos mig och känner mig ganska trött så det blir nog sängen strax...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 18 mars 2008 23:56

Ville bara informera er om att jag startat en ny blogg av den anledningen att jag bara har 3 bilder till som jag får ladda upp innan jag måste paya för att kunna lägga upp bilder efter det. Kan tyckas snålt men wtf... ;) Det är roligt med förändringa...

Av Suss - 18 mars 2008 22:15

Bye bye Modo! Idag visade vi vem som var bäst, 5-0 på bortais, utklassning! :D Nu återstår det att se vilka vi får möta i semin... ...

Av Suss - 18 mars 2008 13:44

Nu har det gått två år sedan jag hade min inflyttningsfest här i lägenheten. 18 mars 2006 är nog ett datum jag aldrig kommer att glömma! :) Då det blev lite för mycket Mintuu. Får rysningar nu när jag bara tänker på det. Hövva! :P Men det var en roli...

Av Suss - 18 mars 2008 12:18

Det snöar och har väl så gjort typ hela natten. Och...jag tycker inte alls om det! Nu vill jag ha vår, fan vad härligt det skulle vara att bara dra iväg utomlands på sekunden. Till sensommaren har det gått tre år (på den tiden levde man som sambo och...

Av Suss - 17 mars 2008 23:28

Födelsedagsbarnet som lyckades blunda på nästintill alla bilder, med de populära glarrerna som gick laget runt. ;)   Jaa...ni ser ju själva. :P   Emelie, Johan och Sandra have some fun!   Pierre och Danne was there...   Ztefanio och Peter   Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards