Alla inlägg den 14 september 2007

Av Suss - 14 september 2007 22:52

Har druckit till Portello, fan så gött det är Antagligen något ni inte har söderut? I alla fall finns det inte i Motala... Sedan har jag stoppat i mig lite naturgodis och jag ska strax gå och lägga mig.

Imorse smet vi tidigare från föreläsningen. Skulle sluta 12 men vi stack typ 9.45 Helt värdelös föreläsning. Kom hem strax före 11, såg att det var Sverige - USA i damfotbolls-VM och kollade på matchen...tills att jag blev så less när USA gjorde 2-0. Då lade jag huvudet på kudden och försökte sova men blev störd efter en kvart då mamma ringde. Hon frågade mig hur man bifogade en fil i ett mail... Kära mamma måste ju lära sig allt sådant med mail-skickning nu när hon ska skicka CV hit och dit i hopp om att få jobb någonstans.

Sedan var det jobb för min del. Var ju inte särskilt motiverad med tanke på att man suttit i skolbänken i en hel vecka. Och som vanligt ska det alltid jävlas på slutet så att jag fick jobba över i 40 minuter. Var knappt så att jag hann in på Maxi och handla...

Men nu som sagt sova... Imorrn ska jag städa det som fortfarande är ostädat. D.v.s vardagsrum och kök.

Ovido - Quiz & Flashcards