Alla inlägg den 24 september 2007

Av Suss - 24 september 2007 15:25

Men herrejävlar. Kom bara att tänka på min lärare som vi kallar för Sally. Ni skulle inte kunna hitta en bättre liknelse. Movesen hon gör, byxorna hon har uppdragna så långt att, ja det rent av måste göra väldigt ont mellan benen. ;) Visserligen har väl Sally kjol på sig vad jag sett men skit samma. För att sedan inte tala om glasögonen. När de åker ned lite på näsan använder hon pekfingret (och resten av handen knuten) för att putta upp dem på rätt plats igen. Första föreläsningen jag hade med henne, tänk er att man står med båda händerna vid vardera höft, men Sally hon har dem istället för vid höfterna i höjd med brösten. Det var en upplevelse att ha Sally på föreläsningen den gången. Den enda föreläsningen med henne jag upplevt riktigt givande. Hon svarade på alla mina frågor jag hade kring det sociokulturella synsättet på lärande. Vygotsky, ihhhh! Ahh, glömde ju att Sally brukar ha rätt roliga skor på sig ibland också. Kanske går hon in dem åt sin pappa? Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards